Zenevivia

Overleg0
4.324 pagina's
op deze wiki
Zenevivia
Bestand:Zenevivia full.png
Biografische informatie
Vrijgegeven op Onbekend bewerk
Soort Mens
Geslacht Vrouw
Status Levend
Locatie Draynor Village
Examine A wise old woman.
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Quest NPC? Love Story
Vereiste skills 77 Magic
68 Construction
68 Smithing
67 Crafting
Vereiste quests Love Story
Handelaar? Nee
[bekijk][overleg]
1rightarrow Dit artikel gaat over de NPC. Voor het monster, zie Zenevivia (monster).
Zenevivia
Zenevivia is een NPC die deel uitmaakt van de quest Love Story. Deze quest was voor het eerst vermeld in een Developers' Blog. Haar naam verscheen bij het plaatje voor de volgende update, op de officiële RuneScape twitter. Ze is de tegenstander in de verhaallijn van de quest; ze haat avonturiers en verzet zich tegen de Wise Old Man en de speler zodra ze begonnen aan de quest. Hoewel Zenevivia avonturiers en questen veracht, draagt ze wel een Ancient staff en spreekt ze de spreuk Blood Barrage uit, wat zou betekenen dat ze Desert Treasure en al de benodigde questen ervoor heeft voltooid.

Ooit waren Zenevivia en de Wise Old Man verliefd op elkaar. Ze hielden van vechten en hadden een grote groep avonturiers. Echter werd Zenevivia moe van de passie voor quests die de Wise Old Man had, en op zijn beurt had hij er genoeg van dat Zenevivia's passie alleen lag bij vechten. Nadat Zenevivia gevlucht was bij een één-tegen-één gevecht in Clan Wars, heeft de Wise Old Man haar daarna nooit meer gezien. Maar tijdens Love Story helpen spelers hen herenigen.

WeetjesBewerken

  • Zij volgt Zamorak noch Zaros, hoewel ze denkt dat het symbool van Zamorak stijlvoller is dan de ster van Saradomin. Ook vind ze het spreukenboek van de Ancient Magicks handig.
  • De Wise Old Man noemt haar ook wel "Zinny".
  • Tijdens het laatste filmpje in de quest breekt ze eerst de deur in, en vervolgens schopt ze op een andere manier dan een speler doet.

Rond het netwerk van Wikia

Willekeurige wiki