Wikia

Zanaris

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Zanaris
[[Image:|300px]]
Geografische informatie
Koninkrijk Ja
Alleen voor members? Ja
Aantal banken 1
Aantal altaren 1
Muziek Faerie
Heerser Fairy Queen, Fairy Godfather
Teleportatiespot Fairy Rings
Gildes Geen
Inwoners Fairies, Orks, Gatekeepers

Zanaris_kaart.PNG

[bekijk][overleg]
Fairy outside large.jpg

Een overzicht van Zanaris.

Zanaris, ook wel de Lost City genoemd, is de locatie of dimensie van de Faries (feeën), en wordt omschreven als "de nexus van da werelden) bij de Fairy Godfather. Zanaris is alleen toegankelijk voor members die de Lost City quest hebben voltooid. Volgens de Co-ordinator is Zanaris "een extreem oude locatie, en was er voordat de feeën er kwamen leven". Zanaris bevat verschillende magische eigenschappen, zoals het reizen naar andere werelden met een portal, die de feeën gebruiken als een netwerk om te reizen genaamd de Fairy rings.

Locatie Edit

Zanaris ligt niet in Gielinor en is daarom alleen toegankelijk via de Fairy rings. Spelers die de Lost City quest hebben voltooid kunnen via de Fairy rings naar Zanaris reizen of door het betreden van het huisje in Lumbridge Swamp met een Dramen staff. Om toegang te krijgen tot de Fairy rings, moeten spelers een gedeelte van de Fairy Tale Part II hebben voltooid.

Een alternatieve route is via de Abyss naar het Cosmic altar.

Bezienswaardigheden Edit

Fairy character large.jpg

Een Fairy in haar huis.

Fairy ringsEdit

1rightarrow.png Bekijk het hoofdartikel:Fairy rings.

Fairy rings zijn een transport middel om sneller te reizen. Spelers kunnen de rings gebruiken na et voltooien van de Quest A Fairy Tale Part II. Om er mee te reizen moeten spelers een Dramen staff of een Lunar staff dragen. Na A fairy tale part II krijg je toegang tot nog meer fairy rings.

GenezersEdit

Ten noorden van de bank is een feeën genezer genaamd Fairy Nuff. Zij zou de speler genezen in ruil voor gemstones.

Gem Geneest zoveel lifepoints
Opal 40
Sapphire/Jade 50
Emerald/Red Topaz 70
Ruby 90
Diamond 110

Cosmic altarEdit

1rightarrow.png Bekijk het hoofdartikel: Cosmic altar.

In Zanaris bevindt zich het Cosmic altar waar spelers Cosmic runes kunnen craften met de runecrafting skill. Het altar bevindt zich ten zuiden van Zanaris. Spelers met 46 en 66 Agility.gif kunnen een snellere route nemen.

De nieuwe layoutEdit

Op 13 mei 2010 lanceerde Jagex a fairy tale part III en een nieuwe layout voor Zanaris. Met deze update kon je na de quest zonder staf met fairy rings reizen en waren er ook meer fairy rings. Over deze updates waren er al een paar Developer blogs door Jagex gemaakt. Maar nu is het eindelijk in het spel!

NPC Edit

Monsters Edit

Mini Games Edit

Quests Edit

Fairies 800x600.jpg

Een wallpaper.

De volgende quests spelen zich af in Zanaris:

Muziek Edit

  • Crystal Cave
  • Faerie
  • Impetuous
  • Chickened Out

Around Wikia's network

Random Wiki