Wikia

Witch's Potion

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Dit was vroeger een quest, maar door een update van Jagex is dit nu een miniquest.

Details Edit

Quest details:
Witch's Potion
Startlocatie
Praat met Hetty in Rimmington (ten zuiden van Falador en ten westen van Port Sarim).
Uitgebracht op
Moeilijkheidsgraad
Duur
Kort
Enkel voor members?
Nee
Vereiste skills
Onbekend bewerk
Vereiste quests
Onbekend bewerk
Voorwerpen die nodig zijn
Monsters te doden
Rat (level 1)
Light creature.png Waarschuwing!

Beschrijving Edit

HettyEdit

Praat met Hetty in haar huisje in het zuidoostelijke gedeelte van Rimmington, zeg dat je meer wil weten over de duistere kant. Ze zal een drankje maken, waarvoor ze vier ingrediënten nodig heeft, een rat's tail, burnt meat, eye of newt en een onion.

Verkrijgen van de ingrediëntenEdit

  • Rat's tail: Dood een kleine rat en ze zal dit automatisch droppen als je de quest gestart hebt. Er zit er een in een van de huisjes in het zuiden van Rimmington.
  • Burnt meat: Neem meat (wordt bijvoorbeeld gedropt door cows op de boerderij ten zuiden van Falador en ten noorden van Port Sarim en door giant rats) en kook dit. Als het koken mislukt, krijg je automatisch burnt meat. Als het koken lukt, krijg je Cooked meat, maar door dit nog eens te koken krijg je burnt meat.
  • Eye of newt: Dit kan je kopen van de magic shop in het noorden van Port Sarim voor 3 coins (de winkel van Betty, Betty's Magic Emporium).
  • Onion: Deze kan je vinden in sommige velden, zelf kweken met farming of kopen van de Grand exchange. Ze groeien in het veld ten noordwesten van Rimmington of in het veld achter Fred's farmhouse ten noordwesten van Lumbridge.

Ga terug naar Hetty en geef haar de ingrediënten. Ze maakt het drankje en zegt dat je het aan de ketel kan drinken. Doe dit om de quest af te ronden.

BeloningEdit

Witchs Potion Reward.png

De oude beloning van Witch's Potion.

Weetjes Edit

  • In RuneScape Classic, is het niet mogelijk om cooked meat op een range te gebruiken om het te verbranden, dus hoge level Cooking spelers hadden het moeilijk om burnt meat te krijgen.
  • De cauldron is de enige in RuneScape waar spelers van kunnen drinken.
  • Met de introductie van de Grand Exchange, kunnen spelers bijna alle ingredienten kopen behalve de rat's tail.

Around Wikia's network

Random Wiki