Wikia

Waterfall Quest

Overleg0
4.323 pagina's
op deze wiki
Classic Runestone
Waterfall Quest (#34)
Waterfall Quest
Uitgebracht op 24 september 2002 (Update)
Alleen voor members? Ja
Quest series Waterfall series
Officiële moeilijkheid Intermediate
Officiële duur Lang
Ontwikkelaar Tom W
[bekijk] [overleg]

Handleiding Bewerken

Quest details:
Waterfall Quest
Startlocatie
Spreek met Almera in haar huis noortoostelijk van de Baxtorian Falls
Uitgebracht op
Onbekend bewerk
Moeilijkheidsgraad
Intermediate Gemakkelijk
Duur
Gemiddeld
Enkel voor members?
Ja
Vereiste skills

Geen, maar het is handig om

Vereiste quests
Geen
Voorwerpen die nodig zijn

Aanbevolen:

Monsters te doden
  • Je moet je verdedigen tegen aanvallen van een level 88 moss giants zonder prayer of spullen.
Light creature Waarschuwing!

Grim Reaper schoonmaken Dit artikel heeft een schoonmaak nodig!

Dit artikel of sectie moet verbeterd worden.

Stub Dit artikel is een stub!

Na het praten met Almera ga je door de achterdeur naar de rivier. Daar is een raft, ga er op. Nu ga je verder over de rivier en je landt op een klein eilandje. Praat met het jongetje Hudon die staat te kijken aan de oever van de rivier. Doe als je met hem hebt gepraat je rope om de steen op het volgende eiland in de rivier. Je zwemt naar het eiland met het touw, doe daarna je rope om de dode boom. Je komt op een klein uitsteeksel in de waterval, je ziet daar een deur. Ga er niet naar binnen, dan val je naar beneden en gaan er wat hitpoints van je af. Om veilig naar beneden te gaan moet je in de barrel gaan zitten.

Ga het huis binnen in het noorden waar je uit je barrel bent gekomen. Daar is Hadley, praat met hem. Hij zegt dat hij wat papieren voor je boven hebt liggen, ga naar boven en lees het boek dat je vindt in één van de boekenkasten. Praat daarna weer met Hadley. Nu moet je naar Tree Gnome Village. Dit is een doolhof ten zuidwesten van Ardougne. Mensen die de Tree Gnome Village quest hebben gedaan kunnen met Elkoy praten, andere mensen zullen moeten lopen. De grot waar je heen moet is, zoals altijd met een grot, aangegeven (!) op de kaart. Deze is net voor het midden van het doolhof. Ga de grot in en loop naar het oosten. Hier zijn kratten te vinden. Zoek daar totdat je een sleutel vindt. Neem deze sleutel mee.

Glaria's tombe

300px x 300px

Tombe: Nu je de sleutel hebt, bevrijd je de gnome in het westen van de grot. Hij heeft een hoop troep, vraag of je de pebble mag hebben. Ga nu naar de bank en zet al je armour en wapens op de bank, maar neem de pebble mee. Ga naar het huis met Hadley, diegene waarvan je het boek kreeg. Ten oosten van Hadley's huis is een grijs gedeelte op de kaart. Loop er heen, hier is een tombe met het teken van Saradomin (+). Doe de pebble op de tombe. Als er niks gebeurt, controleer dan of je je armour of wapens nog aan hebt. Zet die dan nog op de bank (je mag ook geen geld en runes bijhebben!). Als je geen armour meer aan hebt, word je geteleporteerd naar de binnenkant van de tombe. Ga naar het westen en doorzoek de kist. Daarin vind je Glarial's Amulet.

Neem nu het zuidelijke pad en doorzoek de tombe daar. Je vindt een urn. Ga nu weer naar de bank en haal je wapens, armour, de runes die je nodig hebt en een touw van de bank.

Neem het amulet en de urn mee en ga de waterval binnen op de bekende manier. Draag wel je amulet, anders val je van de waterval. Binnen de waterval zijn Shadow Spiders, die halen de helft van je prayer af. Ga nu eerst naar het oosten, daar zijn kratten. Vind de sleutel en ga nu naar het westelijke pad. Wandel langs de Fire Giants van level 122 en open de twee deuren. Daar zie je een beker zweven. Je ziet nu zes pilaren aan de zijkant. Op elke pilaar moet je één water rune, één earth rune en één air rune leggen. Doe vervolgens het amulet af en doe het om een beeld heen. Nu komt de grond omhoog. Gebruik de urn met de beker waar je nu naartoe kunt lopen. Als je de beker aanraakt, loopt de kamer onder water en moet je het amulet opnieuw uit de tombe halen. Als je de urn op de beker gebruikt hebt, quest complete!

BeloningBewerken

Rond het netwerk van Wikia

Willekeurige wiki