Wikia

Warriors' Guild

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Locatie op de Kaart
Death Plateau
Sinclair Mansion Warriors' Guild Burthorpe
Taverley
LocationWarrior'sGuild.PNG

De Warriors' Guild

De Warriors' Guild is te vinden in het westen van Burthorpe. Het wordt gerund door Harrallak Menarous. Om het gebouw te betreden moet je Attack en Strength level bij elkaar opgeteld minimaal 130 zijn. Een boost zoals een Attack potion zullen geen zin hebben. Binnen de warriors' guild, heb je de mogelijkheid om verschillende Mini Games te spelen waardoor je Warrior guild tokens krijgt. Hiermee kun je de kamer in om tegen Cyclops te vechten die Defenders droppen. Je kunt alleen Melee gebruiken in de guild! Ook kun je dood gaan en je spullen na 1 uur verliezen!

Mini games Edit

Er zijn verschillende mini games in het gebouw waardoor je Warrior guild tokens kunt krijgen. De meest snelle manier is om Animated armours te vermoorden.

Animated armour kamerEdit

Animated armou kamer.PNG

Het armour dat tot leven komt

De animated armour kamer is te vinden op de begane grond. Dit is de snelste en makkelijkste manier om Warrior guild tokens te krijgen. Spelers vechten hier tegen een animated armour. Dit monster moet jezelf creëren. Er zijn verschillende animated armours: bronze, iron, steel, black, mithril, adamant, en rune. Deze kunnen gemaakt worden door een full helm, platebody en een platelegs op de Animation Machines te leggen. Als je dat doet zal het armour tot leven komen en je aanvallen. Als je het monster vermoord, zal hij Warrior guild tokens achterlaten.

Armour Types
Image Metal Combat Level LP Tokens
Bronze Animated armour.png Bronze 16 400 10
Animated iron warrior.png Iron 25 900 20
Animated steel armour.png Steel 39 1400 30
Animatedblackarmour.png Black 46 1650 40
Animated mithril armour.png Mithril 53 1900 50
Addy Animated armour.png Adamant 67 2400

60

Runite Animated armour.png Rune 81 2900 80

Als je het monster hebt vermoord zal het tokens en het armour achterlaten. Let wel op want je krijg niet altijd al je armour terug. Je zult dan weer een nieuwe moeten halen. Het komt het meest voor dat de platlegs zullen verdwijnen.

TipsEdit

  • Het armour is zwak tegen een crush aanval. Maar ook een Abyssal whip zal erg goed werken.
  • Het kan handig zijn om je run aan te houden, want het kan voorkomen dat het Armour soms naar achteren rent.
  • Voor spelers die niet geraakt willen worden door de aanval van het Armour kunnen een halberd gebruiken en zich achter de machine te schuilen. Het is an wel aangeraden om dan voedsel mee te nemen.

Dummy kamerEdit

De dummy kamer is te vinden op de begane grond van het gebouw. Het is de bedoeling dat je dat met de juiste aanval stijl op de juiste dummy slaat. Elke dummy die je goed slaat zul je 15 Attack Experience krijgen en 2 tokkens.

Attack Dummies Key HD.png

Er zijn in totaal 6 dummies. Elke dummy heeft zijn eigen aanval stijl waarop je moet slaan.

Katapult kamerEdit

Katapult wg.PNG

De katapult kamer

Throw Shot.gif

De Thot put kamer

De katapult kamer is te vinden op de eerste verdieping. Er zal een Dwerg voor de ingang staan. Als je met hem praat zal hij je een schild geven die je nodig zult hebben. Je moet het schild aan doen om jezelf te verdedigen tegen de aanvallen van de katapult. Als je klaar bent kun je naar binnen gaan. De dwerg zal nu met de katapult verschillende dingen op je schieten. Op je scherm zul je diezelfde aanvallen zien. Als je op één van deze opties klikt zul je je tegen die aanval verdedigen. Kijk met welke aanval de dwerg schiet en klik op dezelfde verdediging. Voor elke goede verdediging die je hebt uitgevoerd zul je 10 Defence Experience krijgen en 4 tokens.

Jimmy's challengeEdit

Op de tweede verdieping is Jimmy te vinden. Als je met hem praat zal hij je uitdagen voor een wedstrijd. Het is de bedoeling dat je vaten op je hoofd zet. Hiermee zul je tokens winnen. Zet een vat op je hoofd en loop voorzichtig naar de andere en zet die ook op je hoofd. Je kan tot maximaal 5 vaten op je hoofd zetten. Als het mislukt zal je wat Hitpoints (10 per vat) verliezen. Als het lukt zal hij je belonen met tokens. Eventueel kan je ook de gekleurde dozen en vaten aanvinken voor wat strength expierence

Tips:Edit

- Het is handig om Energy Potions mee te nemen gezien je succes van balanceren gebaseerd word op je hoeveelheid Running Energy. Houd je je Run Energy altijd boven 90% tot 100% dan is de kans op mislukken klein. Ook kan hiervoor het Oo'glog zout-waterbad gebruikt worden, zo heb je 10-25 minuten (waarschijnlijk gebaseerd op je agility level) 100% Run Energy.

- Als je het equipment stats menu opent krijg je Run Energy erbij. Tijdens dit ontvang je geen tokens.

Shot put kamerEdit

De shot put kamer lijkt op het Schotse spel, steentje werpen. In deze kamer zul je een stapel tegen komen die je kunt oppakken. Het is de bedoeling dat je steen zo ver mogelijk gooit. Als je goed gooit zul je Strength Experience krijgen en tokens. Als je faalt, zal de steen uit je handen op je voeten vallen en zul je een aantal Hitpoints verliezen.

Cyclops Edit

Cyclops attack.PNG

Een speler die een Cyclop aanvalt

Op de tweede verdieping is de kamer met de cyclops te vinden. In deze kamer zijn verschillende Cyclops die defenders droppen. Voordat je de kamer betreedt kun je 2 manieren kiezen waarop je tokens spendeert. De eerste manier houdt in dat er 20 tokens per minuut van 1 groep af gaan. Er zijn bij deze methode minimaal 200 tokens van 1 groep nodig. Bij de tweede manier verdwijnen er elke minuut 3 tokens van elke groep (totaal 15 tokens dus). Het voordeel bij de tweede manier is:

- Kost 5 tokens per minuut minder
- Grotere kans op een defender drop
- Grotere kans op een Cyclossos
- Het merendeel van de drops krijg je noted
- Kleine damage bonus

Voor deze methode heb je minimaal 30 tokens van elke groep nodig om de kamer binnen te komen.

De Cyclops zijn van combat level 76 en 56. Ze hebben veel levens en zijn een goede manier om je Melee mee te trainen.

Elke Cyclops hebben de kans om een defender te droppen. Eerst zul je een Bronze defender krijgen. Daarna zul je een iron defender krijgen en zo door tot Dragon defender. Elke keer als je een defender hebt gehaald moet je de kamer uit en de defender op haar gebruiken. Dit kun je doen door met je rechte muiknop op de defender te klikken, en op use, en dan op Kamfreena. Nu zullen de cyclops de volgende defender droppen. Voor spelers die een rune defender hebben, kunnen er zo veel krijgen als ze willen. De dragon defender kan je pas krijgen na de rune defender maar zie daarvoor de pagina van de dragon defender. Spelers kunnen in deze kamer geen Cannon opzetten.

Defenders Edit

Voor meer informatie, lees de Defenders pagina

Defender Attack & Defence
Benodigde level
Attack Bonus Defence Bonus Overige Bonusen
StabSlashCrushMagicRange StabSlashCrushMagicRangeSummoning StrengthPrayer
Bronze defender.png Bronze1 +3 +2 +1 -3 -2 +3 +2 +1 -3 -2 +100
Iron defender.png Iron1 +5 +4 +3 -3 -2 +5 +4 +3 -3 -2 +200
Steel defender.png Steel5 +7 +6 +5 -3 -2 +7 +6 +5 -3 -2 +3 +10
Black defender.png Black10 +9 +8 +7 -3 -2 +9 +8 +7 -3 -2 +4 +20
Mithril defender.png Mithril20 +10 +9 +8 -3 -2 +10 +9 +8 -3 -2 +5 +30
Adamant defender.png Adamant30 +13 +12 +11 -3 -2 +13 +12 +11 -3 -2 +6 +40
Rune defender.png Rune40 +20 +19 +18 -3 -2 +20 +19 +18 -3 -2 +8 +50

Around Wikia's network

Random Wiki