Wikia

Veliaf Hurtz

Overleg0
4.327 pagina's
op deze wiki
Mod aan het tekenen Dit artikel bevat grammaticafouten

Dit artikel of sectie bevat verschillende grammatica- of spelfouten en moet verbeterd worden.

Veliaf Hurtz
Veliaf
Biografische informatie
Vrijgegeven op 10 januari 2005
Soort Human
Geslacht Man
Locatie Onder Canifis, Burgh de Rott
Examine Looks like the leader of the Myreque.
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Quest NPC? Yes- In Search of the Myreque, In Aid of the Myreque, Darkness of Hallowvale, Legacy of Seergaze en The Branches of Darkmeyer
Vereiste skills Geen
Vereiste quests Ja
Handelaar? Geen
[bekijk][overleg]
Veliafchathead2

Veliaf Hurtz is de leider van de Mort Myre sectie van de The Myreque, een groep die strijd tegen Lord Drakan's heerschappij van Morytania en probeerd deze regio te bevreiden.

Veliaf is een moedig en a bold and vindingrijk leider, en is zeer gericht op zijn doel. Hij probeert te doen wat het beste voor The Myreque is, en waneer Sani Piliu en Harold Evans, twee mensen die onder zijn bevel staan, zijn vermoord tijdens In Search of the Myreque door Drakan's rechter hand Vanstrom Klause, word Veliaf radeloos. Door de Myreque quest series heen geeft Veliaf veel opdrachten aan de speler dat Myreque help met hun problemen, zoals het vinden van een nieuwe basis in Burgh De Rott en het maken van een oud wapen dat is behoorlijk sterk tegen de vanpieren van Morytania.

Hijs is ook een streng Saradominist. Hij draagt het logo van Saradomin op zijn borstpantser en hij kent Drezel, de priester van het Paterdomus, omdat hij Ivan Strom naar deze tempel stuurt waneer de jonge Ivan stopt met de Myreque. Tijdens In Aid of the Myreque, helpt Veliaf je in het gevecht tegen Gadderanks aen de Vampire Juvinates. In tegenstelling tot de meeste andere Myreque leden, draagt hij volledig armour. Na de gebeurtenissen van In Aid of the Myreque, kan Veliaf worden gevonden in de kelder van de Burgh De Rott Inn.

TriviaBewerken

  • Veliaf's naam kan een woordspeling zijn. Wanneer zijn naam wordt uitgesproken, klinkt het als "belief hurts", wat "geloof doet pijn" betekend in het nederlands.
  • Veliaf kreeg een graphischereceived a grafische verbetering op 31 augustus 2011. Daarvoor draagde hij steel armour met op de platebody een groen kleed met een Saradomin star erop.

Rond het netwerk van Wikia

Willekeurige wiki