Update:Mobilising Armies Polish

18 augustus 2009

Sinds Mobilising Armies update uit is, hebben we in het spel en op het forum bekeken wat er goed werkte en wat niet. Het was te verwachten bij zo'n complex project als deze: sommige dingen zijn niet helemaal zo uitgepakt als we wilden. Daarom hebben we een aantal aanpassingen doorgevoerd. We hopen dat deze het spel leuker maken.

Het conflictscenario is nu voor twee spelers in plaats van voor vier De gedachte achter het conflictscenario was dat spelers een aantal tactieken moesten overwegen en een goed gevecht moesten leiden tot de dood erop volgde. Het bleek echter dat er een ongewenste en dominante tactiek de kop op stak: wacht totdat de andere teams elkaar hebben afgeslacht en doe later mee, wanneer je in het voordeel bent. Dit zou een legitieme tactiek genoemd kunnen worden, maar we vinden dat het niet zo leuk is om eerst een paar minuten niks te doen. We hebben een hoop mogelijkheden om dit op te lossen overwogen, maar we hebben besloten om dit op te lossen door het 1 tegen 1 te maken.

Squad levels verwijderd Edit

Mobilising Armies is met vijf niveau's troepen gemaakt, die je kon kopen wanneer je rang hoger werd en ervoor zorgden dat je grotere hoeveelheden beloningskredieten kon krijgen. Het probleem was dat dit tot te veel wachtruimtes leidde, namelijk 4 scenario's x 5 rangen = 20 kamers. Elke kamer vereiste twintig spelers, dus we hadden 20 × 20 spelers nodig om het spel in elke kamer te starten. Zelfs wanneer spellen zouden sneller startten, zijn er niet genoeg spelers. Om de wachtkamers te verminderen moesten we één type troep maken. Als je squads van een hoger level hebt gehad, zul je zien dat ze nu bij je investeerkrediet is toegevoegd. We hopen dat het gemakkelijker voor mensen wordt om alle scenario's te spelen.

Wachtruimtesysteem verbeterd en vijf spelletjes tegelijkertijd Edit

Er zijn twintig spelers nodig om een spelletje Mobilising Armies te starten. Wanneer een speler niet wordt uitgekozen voor een spelletje, heeft deze speler een grotere kans dat hij of zij de volgende keer wel mee mag doen. Vroeger werden er maar vier van deze twintig mensen in een spelletje gezet, maar we hebben dit pasgeleden verbeterd, zodat er drie spelletjes tegelijk konden lopen. Dit was slechts een tijdelijke oplossing, dus alle vijf spelletjes beginnen nu tegelijk wanneer er genoeg spelers zijn.

Beloningen terugkopen Edit

Veel spelers vonden het een goed plan om alle punten op te sparen tot hun rang zo hoog was dat ze de beste beloningen konden kopen. Ze lieten de lagere beloningen links liggen. We willen de beloningen van een lager level ook aantrekkelijk maken. Je kunt nu je voorwerpen aan de winkel in de officierstoren terugverkopen voor 100% van de prijs. We hopen dat jullie hierdoor eerder de beloningen kopen wanneer je ze mag kopen en ze kunt betalen, omdat je nu zonder extra kosten kunt upgraden. De enige uitzonderingen hierop zijn de resource locators en quest kist (die deels inwisselbaar blijven) en spoils of war.

Mod Tim Hoofd RuneScape-updates