Wikia

Unicorn stallion

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Unicorn stallions zijn level 88 Summoning familiars. Deze familiars zijn genezers, en zijn in staat vergif en ziekte te genezen. Unicorn stallions hebben de laagste Combat level van de hoge-level Summoning familiars. Ze zullen alleen vechten als ze worden aangevallen.

Unicorn stallion pouch Edit

Unicorn stallion pouch wordt gemaakt door een Summoning pouch te gebruiken op een Summoning obelisk met 140 spirit shards, een Green charm en een unicorn horn in de inventory. Het maken van de pouch levert 154.4 experience op. Het gebruiken van de pouch om een Unicorn stallion op te roepen geeft 1.8 experience, en kost 9 Summoning points.

Healing aura scroll Edit

Healing aura scroll is nodig om de Healing Aura special van de Unicorn Stallion te gebruiken. Het gebruiken van de pouch op een Summoning obelisk geeft 10 scrolls.

Healing Aura Edit

Healing Aura is de speciale eigenschap van de Unicorn stallion, die tot aan 15% van het totaal aantal hitpunten geneest van de summoner. Omdat de scrolls stackable zijn, is dit een veel gebruikte healing methode die veel wordt gebruikt door spelers die voor langere tijd in op bepaalde plaats (meestal een boss) willen blijven.

Dialoog Edit

Weetjes Edit

  • De unicorn stallion's speciale eigenschap kan ongeveer 70 keer worden gebruikt voordat de familiar verdwijnt.
  • De unicorn stallion's examine info suggereert dat RuneScape paarden heeft, maar Jagex heeft veel grappen in het spel over het feit dat er geen paarden zijn in RuneScape.

Referenties Edit

Around Wikia's network

Random Wiki