Wikia

Tyras camp en Port Tyras
[[Image:|300px]]
Geografische informatie
Koninkrijk Onbekend bewerk
Alleen voor members? Ja
Aantal banken Geen
Aantal altaren Geen
Muziek Onbekend bewerk
Heerser King Tyras
Teleportatiespot Geen
Gildes Geen
Inwoners Mensen

Tyras_camp.PNG

[bekijk][overleg]
Tyras kamp generaal hining

Tyras Camp

Tyras camp is het kamp waar King Tyras zich gevestigd heeft. Na zijn tijd in West-Ardougne heeft King Tyras zijn woonplaats verlaten en is hij naar het Elvenland vertrokken. Hij heeft zich gevestigd in het westen van het land. In het kamp is niet veel te vinden, maar het wordt wel goed verdedigd met Tyras Guards en katapulten.

Tijdens de Quest Regicide moeten spelers met de katapult het kamp beschieten, waaronder de tent van King Tyras. King Tyras komt om bij de speler zijn verwoesting. De tent zal in vlammen omvatten.

Locatie Edit

Om in het kamp te komen kunnen spelers het best met de Charter ships gaan. Dit kunnen spelers alleen maar doen als ze de Quest Regicide hebben voltooid. Ze kunnen varen naar Catherby, Port Sarim en Brimhaven varen. Spelers kunnen het kamp ook bereiken door helemaal door het bos Isafdar te lopen. Hiervoor heb je de Quest Regicide nodig.

Yew trees Edit

Vlak voor het kamp, staat een Yew boom die kan om worden gekapt voor Woodcutting.

Winkels Edit

In het kamp is een halberd winkel. Een halberd is een lang wapen met aan het uiteinde metaal. Alle soorten, behalve de Dragon halberd kunnen gedragen worden voor spelers die nog niet de Quest Regicide hebben voltooid. Je moet dus de Quest Regicide hebben voltooid om de Dragon halberd te kunnen dragen.

  • Bronze Halberd = 104 coins
  • Iron Halberd = 364 coins
  • Steel Halberd = 1300 coins
  • Black Halberd = 2496 coins
  • Mithril Halberd = 3380 coins
  • Adamant Halberd = 8320 coins
  • Rune Halberd = 128000 coins
  • Dragon halberd = 325000 coins

Questen Edit

De volgende Questen spelen zich af in het Tyras camp.

NPC's Edit

De volgende personen zijn er te vinden in Tyras Camp:

Around Wikia's network

Random Wiki