Wikia

True skill mastery

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

True skill mastery (of "Level 120") is haalbaar bij de Dungeoneering skill en werd uitgebracht op 12 April 2010.

Als spelers level 99 halen bij Dungeoneering, kunnen ze verdergaan naar 120 om een true skill cape. Op dit moment kan dit alleen bij de Dungeoneering skill, dus het is niet mogelijk om een level van 120 te krijgen bij andere skills. De true skill cape verschilt (volgens het skill interface) niet zoveel met de level 99 skill cape, en het is onbekend of het een "true skill cape emote" of verdere stat bonussen zal hebben. Om tot level 120 te geraken, zouden spelers 104,273,166 experience moeten halen. Dit is ongeveer 8 keer zoveel als bij een gewone skill cape. 4934 spelers hebben 120 Dungeoneering op dit moment. Het is onbekend of toekomstige skills ook een limiet van level 120 zullen hebben. Sommigen speculeren van wel, omdat er in Daemonheim obstakels zijn waarvoor spelers levels nodig hebben die hoger zijn dan 99 (bijvoorbeeld: "You need a Mining level of 104 to do that."). Het kan hier ook over een glitch of bug gaan. Het is ook mogelijk dat spelers gewoon potions moeten nemen om boven 99 uit te komen.

Around Wikia's network

Random Wiki