Wikia

Troll Country

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Locatie op de Kaart
Onbekende
Fremennik Province Troll Country Wilderness
Asgarnia

De Troll Country is een regio in Noord-Gielinor. Het is een koninkrijk vol met bergen, en wordt geregeerd door trollen.

LocatiesEdit

De Troll Country is vol met avontuur, en er zijn ook vele questen.

TrollheimEdit

Trollheim is de grootste berg in heel RuneScape. Onder de gigantische berg zit de wonderbaarlijke stad Keldagrim, waar de industriële dwergen leven.

Trollweiss MountainEdit

Trollweiss Mountain is nog een gigantische berg, in het Noord-Westelijke deel van het Koninkrijk. De beroemde Trollweis bloemen groeien hier.

Troll StrongholdEdit

Troll Stronghold is de hoofdstad van het Troll Country. Het is bevolkt door de Trollen en hun leiders, de Troll Generals.

Ice PathEdit

Ice Path - Een koud en dodelijk pad op een derde, grote berg. Het is onderdeel van de gevaarlijke quest Desert Treasure.

Death PlateauEdit

Death Plateau is een gevaarlijk plateau in het zuidelijke deel van het koninkrijk. Daar vind het grote gevecht tussen de Imperial Guards van Burthorpe en de Trollen plaats.

De God Wars DungeonEdit

De God Wars Dungeon is waar de God Wars nog altijd verder gaat, en het is geen goede plek voor mensen met een goed hart. Beesten zoals demonen en bloodvelds lopen er rond, en als je geen plaats kiest in de oorlog, ben je bijna zeker dood. ainly dead...

QuestsEdit

BeginspuntEdit

Onderdeel vanEdit

JagenEdit

Het Trollweiss hunting gebied is ten westen van het koninkrijk en is het enige huntergebied waar ijs en sneeuw is. Er wonen veel hunter-beesten, en het is ook het huis van de hunting tutor. The Trollweiss hunting area is to the west of the kingdom and is the only hunting area entitled with "ice" or "snow". It is home to various huntable creatures and a hunting tutor.

Wezens waar je op kan jagenEdit

Tracking:

Birds:

Butterflies:

Deadfall:

Pitfalls:

Extra InfoEdit

  • Trollen worden vernoemd naar wat ze het eerst eten.
  • De namen van vele gebieden in het Troll Country zijn oude Noorse woorden.

Around Wikia's network

Random Wiki