Torag's hammer

Torag's hammer detail.png
Torag's hammer
Torag's hammerTorag's hammer (broken).png
Algemene informatie
Uitgebracht op 20 november 2012
Alleen voor members? Ja
Quest item? Nee
Ruilbaar? Ja
Examine Torag the Corrupted's twin hammer.
Gewicht 3 kg
Marktinformatie
High Alchemy 96.000 coins
Low Alchemy 64.000 coins
Winkelprijs Niet verkocht
Exchange prijs 156.216 coins (info)
[bekijk][overleg]

Torag's hammer is een Melee wapen dat deel uitmaakt van Torag the Corrupted's equipment. Om de Torag's hammer te kunnen dragen moet een speler level 70 Attack en 70 Strength hebben.

Indien Torag's hammer gedragen wordt samen met de andere onderdelen van Torag's equipment, dan kan de speler een speciaal set effect activeren. Succesvolle aanvallen hebben dan de kans de adrenaline van de tegenstander met 20% te verlagen.

Zoals dat voor alle Barrows equipment geldt, kan ook dit voorwerp niet gemaakt worden met behulp van de Smithing skill. Een hoger Smithing level zal er echter wel voor zorgen dat het goedkoper wordt om het te repareren op een armour stand.

Combat Stats
Vereiste skills
Onbekendbewerk
Klasse Slot
Melee Melee Two-handed slot
Wapens Main Off
Schade 1564 -
Precisie 1486 -
Stijl Crush -
Bescherming
Armour rating Armour rating0
Life bonus Life bonus0
Prayer bonus Prayer bonus0
Strength bonuses
Melee0 Ranged0 Magic0
Attack speed

GemiddeldInterval: 3.6 secondsAttack speed average.gif

Torag's hammer equipped.png
[bekijk][overleg]

ReparatieEdit

Barrows equipment zal kapot gaan naarmate het gebruikt wordt. In totaal kan een volledig gerepareerd stuk voor 15 uur gebruikt worden vooraleer het volledig kapot is en dus hersteld moet worden. Als het volledig kapot is, kan het niet meer gebruikt worden, tot het weer gerepareerd is. Barrows armour zal ook kapot gaan als de speler protection prayers gebruikt. In tegenstelling tot het crystal shield en de crystal bow, zal het Barrows equipment niet zwakker worden naarmate het beschadigd raakt: de bonussen blijven altijd hetzelfde. Een onderdeel dat volledig gerepareerd is en nog niet gebruikt is in een gevecht, heeft geen nummers in zijn naam, bijvoorbeeld Torag's platebody. De naam verandert in Torag's platebody 100 wanneer het voor het eerst in een gevecht gebruikt wordt. Uiteindelijk zal het verminderen naar Torag's platebody 75, Torag's platebody 50, Torag's platebody 25 en uiteindelijk ook 0. Dan kan het niet meer gebruikt worden en moet de speler het (laten) repareren. Barrows equipment kan alleen geruild worden met andere spelers als het ofwel volledig gerepareerd is ofwel volledig kapot is.

Als het gedropt wordt of onder de grafsteen van een speler verschijnt, zal elk onderdeel van het Barrows equipment automatisch kapot gaan tot 0. Spelers die een Barrows item willen droppen, krijgen een waarschuwing in verband hiermee.

Er zijn twee manieren om Barrows equipment te repareren. De speler kan tegen bepaalde NPC's praten en die zullen het equipment repareren tegen een bepaalde prijs. Spelers kunnen de onderdelen echter ook zelf herstellen met behulp van een armour stand in een player-owned house (dit hoeft niet hun eigen huis te zijn). Het equipment kan gelijk wanneer gerepareerd worden (of het nu op 50 staat of op 0) en de prijs die de speler moet betalen zal ook hoger zijn als het equipment zwaarder beschadigd is. De kosten hieronder zijn de kosten voor het herstellen van volledig beschadigd Barrows equipment (0).

De NPC's die Barrows equipment kunnen herstellen, zijn de volgende:

Kosten om barrows
uitrusting te repareren
NPC POH Workshop
Level 1 Smithing Level 99 Smithing
Helm 180 000 179 100 90 900
Lichaam 270 000 268 650 136 350
Benen 240 000 238 800 121 200
Wapen 300 000 298 500 151 500
Totaal 990 000 985 050 499 950
De prijs is precies 50% wanneer men de Smithing cape gebruikt.

WeetjesEdit

  • Voor de Evolution of Combat update op 20 november 2012 heette dit wapen "Torag's hammers" en bestond het uit twee kleinere hamers die in beide handen gedragen werden.