Wikia

TokTz-Ket-Dill (monster)

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

TokTz-Ket-Dill
TokTz-Ket-Dill.
Gevechtsinformatie
Combat level 100
Life points 206
Slayer level Nee
Agressief? Ja
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Ja
Aanvalsstijl Melee, Ranged
Max hit 24
Zwakte This template's parameter is erroneous! Onbekend.
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
100% drops Big bones, 1000 Tokkul
Examine A big, angry, stone armadillo.
[bekijk][overleg]
TokTz-Ket-Dill (vrij vertaald als Obsidian guard) is de eindbaas in de TokTz-Ket-Dill quest. Zijn schild moet gebroken worden met een Rune pickaxe, daarna kan je hem met elk wapen beschadigen dat kan verbrijzelen, zoals warhammers.

StrategieEdit

Het monster gebruikt Ranged en Melee, en kan met Ranged meer dan 20 hitten! Hij heeft een schild wat gebroken moet worden met een Rune pickaxe. Dan zal je de hele tijd 0 hitten, maar na een tijdje krijg je wel berichtjes dat zijn schild breekt. Je moet wel blijven slaan met het pikhouweel totdat zijn schild is gebroken! Als dat gebeurd is kan je hem met een verbrijzelwapen doden. Je mag niet weggaan wanneer je zijn schild hebt gebroken, anders moet je het gevecht opnieuw beginnen! Gebruik ook geen prayer als zijn schild nog niet gebroken is, dan krijg je continu 15 schade! Wanneer je zijn schild hebt gebroken is het het beste om Protect from Missiles aan te zetten.

Een Barrelchest Anchor of een Dragon battleaxe zijn de betere wapens. Je kan ook een Summoning familiar gebruiken om extra schade aan te dienen. Ook kan een familiar schade aandienen als zijn schild nog intact is! Je kunt ook gewoon voor de gemakkelijkheid alleen een Rune pickaxe gebruiken omdat dat wapen ook kan verbrijzelen. Aangeraden is om 70+ in Attack, Strength en Defence te hebben om het monster sneller te kunnen doden. Je kan prayer gebruiken om je attack en strength te verhogen wanneer zijn schild gebroken is.

BerichtenEdit

  • Your pickaxe slowly cracks its way trough the TokTz-Ket-Dill's armour.
  • The TokTz-Ket-Dill slams its tail against the ground.
  • Your pickaxe finally breaks theTokTz-Ket-Dill's thick armour!

Als je een heilig voorwerp draagt

  • Your Holy aura appears to enrage the TokTz-Ket-Dill!

Zie ookEdit

Around Wikia's network

Random Wiki