The Inadequacy
The Inadequacy
Gevechtsinformatie
Combat level 343
Life points 1800
Aanvalsstijl Melee, Magic
Max hit 310
Zwakte Melee weakness icon Melee
Examine Are you good enough to fight?
[bekijk][overleg]

The Inadequacy is één van de vier monsters uit de quest Dream Mentor. Hij is het sterkste van de vier en de speler zal hem als eerste monster moeten verslaan. Je kunt hem vinden in dromenland in de Dream Mentor quest. Prayerheeft daar geen zin en zijn sterkste aanval kan meer schade aan brengen dan 20. Hij valt je aan met Melee en met Magic als je ver van hem weg staat.

Hij heeft een zwakheid voor Slash aanvallen.

Als de indequacy aanvalt kunnen er ook kleinere monsters opduiken, de A Doubts. Het is daarom aangeraden auto-relitiate uit te zetten voor het begin van het gevecht. Een Saradomin Godsword is zeer handig in het gevecht vanwege de helende krachten, maar met een Abyssal Whip is het ook te doen, maar een potion-boost is aangeraden. Een combat van minstens 70 is aangeraden om het gevecht te beginnen, maar een hogere combat is veel handiger.

Stub Dit artikel is een stub!

Dit artikel of sectie is een stub. Je kunt helpen door hem te verbeteren.