Wikia

The General's Shadow

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Quest details:
The General's Shadow
Startlocatie
Spreek met de geest van General Khazard ten oosten van Rellekka.
Uitgebracht op
Moeilijkheidsgraad
Duur
Kort
Enkel voor members?
Ja
Vereiste skills
Geen
Vereiste quests
Voorwerpen die nodig zijn

Aanbevolen:

Monsters te doden
Bouncer's spook (level 130)
Light creature.png Waarschuwing!

Het vinden van de generaal Edit

General Khazard (Shadow Realm) chathead.png
GR start.PNG

General Khazard

Ga naar de bossen van Rellekka. Ga de Agility shortcut, over de rivier over, en zoek General Khazard. Zorg dat je een volledig setje van Ghostly Robes en een Ring of visibility draagt! Hij loopt rond in de bossen. Hij loopt rond vanaf de shorcut tot aan de portal.

Als je hem gevonden hebt zal hij jouw niet meer herinneren en niet vertrouwen. Hij zegt dat er maar één iemand is die weet of je te vertrouwen en dat is Sin Seer. Ga naar Sin Seer. Ze woont in Seers' Village in het huisje waar de spinnewiel staat. Ze is te vinden op de eerste verdieping. Praat met haar en kies vervolgens voor de optie BRIDE zodat je haar 40 Coins geeft. Ze zal nu een briefje maken voor General Khazard.

De scouts Edit

Ga weer terug naar General Khazard en hij zal je vertrouwen. Hij wilt dat jij zijn Scouts een bericht gaat geven. Hij heeft 4 scouts op pad gestuurd.

Locatie Scout Waar te vinden
Woestijn scout Ten zuiden van de Shantay Pass GR scout woestijn praat.PNG
Falador scout Ten oosten van de patch bij Draynor Manor GR scout falador.PNG
Karamja scout Bij de boom in het hekje op Tai Bwo Wannai GR scout jungle praat.PNG
Gnome stronghold scout Ten zuiden van de ingang van de Tree Gnome Stronghold GR scout gnome.PNG

Als je alle Scouts het bericht hebt gegeven, moet je weer terug gaan naar General Khazard. Hij vertelt je waar je je beloning kan vinden en geeft je een Severed Leg, die je nodig hebt om de Bouncer te verslaan.

Bouncer Edit

Bouncer dog pain.png

Bouncer...

Je zult Bouncer, het huisdier van General Khazard moeten verslaan om je beloning te krijgen. Neem genoeg spullen mee om hem te verslaan. Je kan GEEN Prayer gebruiken! Bouncer heeft een combat level van 160 en kan meer dan 150 hitten! Neem een goed armour mee om het te kunnen verslaan. Vergeet je ring of visibility niet! Neem Lobsters mee of beter.

Als je klaar voor het gevecht bent, moet je naar de Fishing Guild gaan ten noorden van East Ardougne. Ga de grot in ten noorden van de Windmill en neem de oostelijke kamer. Kruip het gat door en je zult Bouncer zien. Val hem en versla hem. Op het laatst zul je het been naar hem gooien en hem dood slaan. Als hij dood is zal hij het Shadow Sword droppen en krijg je 2.000 Slayer Experience.

Beloning Edit

The General's Shadow reward.png

Around Wikia's network

Random Wiki