Wikia

Temple of Iban

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

De tempel vanIban.PNG

De tempel

De Tempel van Iban is een tempel die gemaakt is voor Iban de zoon van Zamorak. De tempel kun je vinden in de Ondergrondse pas. Tijdens de Quest zul je zijn tempel binnen dringen en daarna Iban vermoorden door middel een pop in de put te gooien die midden in de tempel staat. Hiermee zul je Iban doden en de tempel opeisen. Na de Quest kun je de tempel altijd binnen komen en via de put naar de grot te komen die leidt naar de bossen van Isafdar, ook wel het land van de Elven.

De tempel staat in het midden van de kamer, omringt door een ravijn met enkele smalle paadjes. Om naar te tempel te komen moet je eerst over de paadjes springen of doorlopen. Als je het ravijn in valt zul je bij de dwergen uitkomen en weer helemaal naar boven lopen. Ook lopen er allemaal Ziellozen wezens rond. Ze zijn gehersenspoeld door Iban. Ook lopen er rondom de tempel allemaal Iban Dicipelen rondt. Als je ze vermoord zullen ze een setje Zamorak robes laten vallen die je aan kunt trekken zodat je niet wordt herkend als vijand tijdens de Quest.

Ook lopen er ten zuiden van de tempel drie demonen die het bloed van Iban dragen. Tijdens de Quest zul je de demonen moeten verslaan.

Gallerij Edit

Iban temple 1600x1200.jpg

De temple van iban

Nadat de Quest uitkwam heeft Jagex er ook nog een poster van laten maken.

Around Wikia's network

Random Wiki