Wikia

Tears of Guthix (quest)

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

1rightarrow.png Bekijk de Tears of Guthix (minigame) voor de mini game
Quest details:
Tears of Guthix (quest)
Startlocatie
Praat met juna in de Lumbridge caves
Uitgebracht op
Onbekend bewerk
Moeilijkheidsgraad
Duur
Zeer kort
Enkel voor members?
Ja
Vereiste skills

Vereiste quests
Geen
Voorwerpen die nodig zijn
Monsters te doden
Geen
Light creature.png Waarschuwing!

Juna bereiken Edit

Als je alle spullen hebt loop naar Lumbridgeswamps. Loop naar het uitroepteken op de kaart. Je zult hier een ingang naar beneden vinden. Klim naar beneden de grot in.

Licht wezen transport.PNG

Een licht wezen die je transporteerd

Je komt nu in de Lumbridge caves. Loop naar het zuiden langs de wall beast. Loop daarna vervolgens naar het oosten totdat je bij de kikkers uitkomt. Hier zie je een riviertje. Stap op de stenen om naar de overkant te komen en ga de gang in. Je komt nu in een andere grot. Loop naar het oosten en ga de stenen af en praat met Juna de slang. Praat met haar. Ze vraagt je om een verhaaltje te vertellen. Doe dat en ze wilt dat je een stone bowl gaat maken zodat de tranen op kan vangen.

De licht wezens Edit

Je moet nu een lantaarn maken waarmee je via de licht wezens kunt transporteren. Gebruik je sapphire op de lantaarn en je zult automatisch een sapphire lantaarn maken. Ga nu weer terug naar de ingang van de grot. Je zult hier allemaal licht wezens zien. Klik op je rechte muisknop op de lantaarn en dan use. Klik dan op een lichtwezens en zorg dat een lichtwezen je transporteerd naar de andere kant van de grot.

De bowl maken Edit

Je komt nu bij een gebied met stenen die je met Mining kunt hakken. Hak een stuk met je pickaxe en zult een stukje rock krijgen. Gebruik je chisel erop en je zult een bowl maken. Praat weer met Juna, en je hebt Quest voltooid!

Beloning Edit

Around Wikia's network

Random Wiki