Wikia

Taverley

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

[[Image:|300px]]
Geografische informatie
Koninkrijk Asgarnia
Alleen voor members? Nee
Aantal banken geen
Aantal altaren 1 (2 als je de Heroes' Guild meetelt)
Muziek Horizon
Heerser Sanfew
Teleportatiespot House Teleport als je huis in Taverley is
Gildes Heroes' Guild
Inwoners Humans

Taverley.PNG

[bekijk][overleg]
Taverley intro foto.PNG

Taverley

Taverley is de stad van Herblore en Summoning. Het wordt bewoond door druïde's die Guthix dienen. De stad is voor zowel Members als gratis spelers beschikbaar en ligt ten noorden van Falador en ten zuiden van Burthorpe.

De stad heeft sinds een paar maanden een bank, die zich in het zuidwesten van het dorpje bevindt.

Ook hebben ze één Prayer altaar. Ook is er in het zuiden van het stadje een grot.

Taverley ligt ten noordwesten van Falador, ten zuiden van Burthorpe, en is de meest westelijke stad van Asgarnia. Het is de stad van Herblore en Summoning. Het wordt bewoond door druïde's die Guthix dienen. De stad is alleen voor Members beschikbaar. Er is geen bank, maar het is wel het startpunt van verschillende quests en de Taverley Dungeon is de derde grootste dungeon in RuneScape.

Locatie en hoe er te komen Edit

Bijzondere Dingen Edit

Quests Edit

  • Wolf Whistle kan gestart worden door te spreken met Pikkupstix, die zich in het noordoostelijke huis van Taverly is.
  • Witch's House kan gestart worden door te spreken met de jongen dichtbij de poort.
  • Fishing Contest kan gestart worden door te spreken met Austri, die de ingang van de dwarven tunnels ten noordwesten van het house portal bewaakt.
  • Druidic Ritual kan gestart worden door te praten met Kaqemeex, bij de druids' circle ten noorden van Taverley (Hij draagt een Herblore Skill-Cape waardoor je hem van de anderen kan onderscheiden.).
  • Eadgar's Ruse kan gestart worden door te spreken met Sanfew, die zich op de tweede verdieping van de Herblore shop bevindt.
  • Grim Tales kan gestart worden door te praten met Sylas, op het pad ten zuiden van het house-portal.
  • Je kan toegang krijgen in de Heroes' Guild na het doen van de Heroes Quest, gestart door te spreken met Achetties

MonstersEdit

Monsters in Taverly stad

Monsters in Taverly Dungeon:

Taverley Dungeon.PNG

Een kaart van Taverly Dungeon

TriviaEdit

  • De stad Taverley kan verwijzen naar Waverley Village in Nova Scotia, Canada.
  • Alhoewel Taverley enkel voor member is, kan de muziek ervan worden vrijgespeeld door dichtbij bij Taverley te gaan in free to play.

Around Wikia's network

Random Wiki