Wikia

Strength potion

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Strength potion (4).png Strength potion (3).png Strength potion (2).png Strength potion (1).png
Algemene informatie
Alleen voor members? Nee
Quest item? Nee
Ruilbaar? Ja
Draagbaar? Nee
Opstapelbaar? Nee
Destroy Drop
Examine X doses of Strength potion.
Gewicht 0 kg
Marktinformatie
High Alchemy 900 coins
Low Alchemy 600 coins
Winkelprijs 780 coins
Exchange prijs 4 doses:
693 coins
3 doses:
451 coins
2 doses:
398 coins
1 dosis:
196
coins
[bekijk][overleg]
Strength potion detail.png

Een Strength potion geeft, zoals de naam al zegt, een boost aan je Strength, om precies te zijn voegt het 10% van je Strength level +3 toe. Deze bonus verdwijnt langzaam. Een Strength potion wordt gemaakt met de Herblore skill. Hoewel deze skill voor members is, kunnen F2P spelers de Strength potion wel drinken. Dit is de enige potion die ook voor F2P spelers beschikbaar is.

Strength potion maken (P2P)Edit

Je hebt 12 Herblore nodig om deze potion te maken. Je hebt daarvoor een vial of water, een tarromin en limpwurt root. Maak eerst (eventueel) de tarromin schoon; doe deze daarna op de vial of water. Vervolgens gebruik je de limpwurt root op de Tarromin potion (unf.) en je potion is klaar! Voor het bereiden van een Strength potion krijg je 50 experience in de Herblore skill.

Strength potion maken (F2P)Edit

Jazeker de apotheker!.png

Je kunt als gratis speler ook zelf een strength potion maken. Dit doe je door naar de apotheek in Varrock te gaan met Red Spider eggs, een limpwurt root en vijf coins. Geef de ingrediënten aan de apotheker en hij zal je als alles goed is de potion overhandigen. Natuurlijk kun je de potion ook kopen op de Grand Exchange.

Around Wikia's network

Random Wiki