Wikia

Spirit RealmEdit

De Spirit Realm is een ander vlak (Dimensie), parallel aan de wilderness . Het is toegankelijk tijdens en na het voltooien van de Spirit of Summer Quest. en Summer's End Quest , Dan zullen de zwakken portals beschikbaar zijn om er mee te reizen. Het gebied werd uitgebracht op 19 Juli 2008.

Spirituele Portalen.Edit

Drie Portalen zijn beschikbaar tijdens de Zoektocht, Beloning Item van deze 2 questen zijn een Jennica's Ring en één uitbereiding van de ring, de uitbereiding van de Jennica's Ring Activeert nog eens Extra Dimensie Portalen. Met de Wilderness Update van 1 Februari 2011 zijn de Ervaringen om deze portals te kunnen bezoeken verhoogt, Spelers die all de beloningen van de Portals hebben Geclaimd , Kunnen het nog eens doen voor Extra Exp.

  • De Eerste Portal word gebruikt aan het begin van de Spirit of Summer Quest. Het is in de ingang van het een huis in de oostelijke Ruins van de Wilderness , De Beloningen worden alleen gegeven na het voltooien van de Summer's End Quest . Meer Informatie over deze portals scroll naar beneden tot onderwerp Zwakken Portals.
Bestand:Spirit Summer Portal.gif

Portal 1.

  • Zichtbaar; bij de flower farming patch waar de diseased Limpwurt plant was gegroeit in De quest bij de Ruins (west).
    • Coordinates: 16° 44' N, 17° 15' E
    • Geeft 15,000 Farming experience Nu. (5,000 Toegevoegd 2/1/2011) naar Player Die 50+ Farming Heeft
    • Bevat Een Cursed Magic Tree, Die wanneer omgehakt word er in de echte wereld een Magic Tree Groeit.
[1]

Zwakke Portals.Edit

Er zijn ook nog vijf zwakke portals die kunnen worden Geactiveert met behulp van de verbeterde Jennica's Ring , Item kan geclaimt worden door de Quest Summer's End te voltooien.

Portal 1.

  • Zeer Zwak en Ontzichtbaar; in het Centrum van het Dark Warriors' Fortress in level 15 Wilderness.
    • Coordinates: 14° 43' N, 18° 22' E
    • Geeft 15,000 Defence experience nu. (5,000 Toegevoegd 2/1/2011) Naar Player Die 80+ Defence Heeft.
    • Als ji Full black armour Draagt, Zal de Tormented Wraiths Erg Agressief worden en vanaf dan kan je dit monster ook Doden.
[2]

Extra Informatie.Edit

Meer Portalen worden in verloop van deze week nog toegevoegd ik ben er kij hard mee bezig.

XRicardox sep 18, 2011 20:39 (UTC)Ffs Panic-j (Ricardo)