Solus Dellagar
Solus Dellagar
Gevechtsinformatie
Combat level 0
Life points 6800
Aanvalsstijl Melee
Max hit 100 (geschat, tijdens het laatste gevecht), 7500+ tijdens quest (hangt van de spelers life points af; kan de speler nooit doden)
Zwakte Water weakness icon Water spells
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Uitgebracht op 17 oktober 2005
100% drops Solus's hat
Examine A powerful warrior mage.
[bekijk][overleg]
Solus chathead
Solus Dellagar, is een magiër die bekend staat als de "moordende magiër" en zal een belangrijke rol spelen in de Wanted! quest. Solus Dellagar is een volgeling van de Mahjarrat Lucien. Volgens de dossiers van de Temple Knights, nam hij deel uit aan de invasie van Lucien op Varrock tijdens de Fifth Age. Solus kleren delen wat vergelijkingen met de kleren van een Infernal Mage. Het is onbekend wie zou winnen in een gevecht tussen Dionysius en Solus, Dit is interessant, gezien beide magiërs kampioenen van hun goden zijn.

Krachten en mogelijkheden Edit

Hij bezit over verschillende magische krachten. Hij was erin geslaagd aan verschillende autoriteiten te ontsnappen door zijn ongelooflijke magische krachten, zoals het kunnen vertragen van teleportatie, en het gebruik kunnen maken van teleportatie naar the abbys. Sir Tiffy Cashien beschrijft hem als "Één van de gevaarlijkste mannen op de planeet", "zeer bedreven in magie" en "heel bereid om die magie te gebruiken als dat nodig is", omdat hij volgens Sir Tiffy gek zou zijn.

Hij heeft ook de mogelijkheid om de schade te verhogen van de Flames of Zamorak spreuk, waardoor hij 96 schade kon aanrichten in één spreuk. Solus was op een moment gevangen door de Temple Knights en zat opgesloten in een gevangenis.

Verschijningen Edit

1rightarrow Het volgende incident neemt plaatst in de Wanted! quest
Temple Knight Archers

Solus omsingeld door verschillende White Knights.

Door het gebruik van de geheime Temple Knight technologie, was het voor de speler mogelijk om Solus op te sporen in het Kinshra hoofdkwartier. Daar ontmoette hij Lord Daquarius, de leider van de Kinshra die hem vertelde dat hij in het hoofdkwartier altijd welkom was. Solus beledigde hem echter door te zeggen dat hij "nog steeds in deze zielige grot woont". Lord Daquarius verloor uiteindelijk zijn geduld en bedreigde hem waardoor Solus hem aanviel, maar nog net zijn leven spaarde om zijn krachten te aanschouwen. Ook bleek hij verschillende contacten te hebben met de Mage of Zamorak.

Bestand:Solus Dellagar Ice Barrage.png

De speler wist uiteindelijk Solus op te sporen in de rune essence mijn. Een leger van Temple Knights boogschutter arriveerde om Solus te arresteren, maar hij wist alle boogschutters te vermoorden met één ice barrage spreuk. Hierdoor bleef de speler de enige over om tegen hem te vechten.

Door de massieve Ice barrage aanval, waren zijn krachten verlaagd waardoor speler Solus makkelijker kon verslaan, zijn hoed werd gebruikt als bewijs van zijn dood. Hierdoor kon de speler lid worden van de White Knights.

Weetjes Edit

Zie ook Edit