Wikia

Solus Dellagar

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Solus Dellagar
Solus Dellagar.
Gevechtsinformatie
Combat level 0
Life points 6800
Slayer level Nee
Agressief? Ja
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Nee
Aanvalsstijl Melee
Max hit 100 (geschat, tijdens het laatste gevecht), 7500+ tijdens quest (hangt van de spelers life points af; kan de speler nooit doden)
Zwakte Water weakness icon.png Water spells
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Uitgebracht op 17 oktober 2005
100% drops Solus's hat
Examine A powerful warrior mage.
[bekijk][overleg]
Solus' chathead.
Solus Dellagar, is een magiër die bekend staat als de "moordende magiër" en zal een belangrijke rol spelen in de Wanted! quest. Solus Dellagar is een volgeling van de Mahjarrat Lucien. Volgens de dossiers van de Temple Knights, nam hij deel uit aan de invasie van Lucien op Varrock, hoewel die aanval weinig voorstelde, tijdens de Fifht Age. Solus kleren delen wat vergelijkingen met de kleren van een Infernal Mage. Het is onbekend wie zou winnen in een gevecht tussen Dionysius en Solus, omdat ze beide de "kampioenen" zijn van hun god.

Krachten en mogelijkheden Edit

Hij bezit echter over verschillende magische mogelijkheden. Hij was erin geslaagd aan verschillende autoriteiten te ontsnappen door zijn ongelooflijke magische krachten, zoals het kunnen vertragen van teleportatie, de Abyss in teleporteren en ook als de bestemming van zijn teleport spreuk. Sir Tiffy Cashien beschrijft hem als "Eén van de gevaarlijkste mannen op de planeet", "zeer bedreven in magie" en "heel bereid om die magie te gebruiken op een momenten", omdat hij volgens Sir Tiffy heel "gek" zou zijn.

Hij heeft ook de mogelijkheid om de schade te verhogen van de Flames of Zamorak spreuk, waardoor hij 96 schade kon aanrichten in één spreuk. Solus was op een moment gevangen door de Temple Knights en zat opgesloten in een gevangenis.

Verschijningen Edit

1rightarrow.png Het volgende incident neemt plaatst in de Wanted! quest
Temple Knight Archers.png

Solus omsingeld door verschillende White Knights.

Dor het gebruik van de geheime Temple Knight technologie, was de speler bereidt om Solus op te sporen naar het Kinshra hoofdkwartier. Daar ontmoette hij Lord Daquarius, de leider van de Kinshra die hem vertelde dat hij in het hoofdkwartier altijd welkom was. Solus beledigde hem echter door te zeggen dat hij "nog steeds in deze zielige grot woont". Lord Daquarius verloor uiteindelijk zijn geduld en bedreigde hem waardoor Solus he aanviel, maar nog net zijn leven spaarde, om zijn krachten te aanschouwen. Ook bleek hij verschillende contacten te hebben met de Mage of Zamorak, en wilde zijn onderzoek hebben.

Solus Dellagar Ice Barrage.png

Solus die de Ice barrage spreuk uitspreekt.

De speler wist uiteindelijk Solus op te sporen in de rune essence mijn. Een leger van Temple Knights boogschutter arriveerde om Solus te arresteren, maar hij wist alle boogschutters te vermoorden met één ice barrage spreuk. Hierdoor bleef de speler de enige over om tegen hem te vechten.

Door de massieve Ice barrage aanval, waren zijn krachten verlaagd waardoor spelers Solus makkelijker konden verslaan, waardoor zijn hoed overbleef als bewijs van zijn dood. Hierdoor kon de speler lid worden van de White Knights.

Weetjes Edit

Zie ook Edit

Around Wikia's network

Random Wiki