Wikia

Slayer's staff
Slayer's staff
Algemene informatie
Ook bekend als? Slay staff
Alleen voor members? Ja
Quest item? Nee
Ruilbaar? Ja
Draagbaar? Ja
Opstapelbaar? Nee
Destroy Drop
Examine An old and magical staff.
Gewicht 1 kg
Marktinformatie
High Alchemy 12.600 coins
Low Alchemy 8.400 coins
Winkelprijs 21.000 coins
Exchange prijs 21.041 coins (info)
[bekijk][overleg]
Slayer's staff detail

De slayer's staff wordt verkocht door Slayer masters, maar je kan ze ook stelen van H.A.M. Members. Je hebt 50 Magic en 55 Slayer nodig om de staf te dragen. Het was de enige staf waarmee je de spreuk Magic Dart kon uitspreken. Door recente updates is de staf niet meer zo populair, omdat je Crumble Undead nu ook zonder staf kan uitspreken, en je met de nieuwe Staff of light ook de spreuk Magic Dart kan uitspreken. De laatstgenoemde staf geeft ook nog eens 15% extra schade met Magic, heeft een special attack, en heeft de kans dat je geen runes gebruikt bij het uitspreken van vechtspreuken.

Er zijn nog steeds redenen om de Slayer's staff te gebruiken. Eén daarvan is dat je met deze staf de Magic Dart spreuk kan uitspreken, wat heel weinig staven kunnen. Je kunt deze staf dus goed gebruiken bij de Barrows minigame, of bij de Dagannoth Kings. Een andere reden is dat dit het sterkste wapen is voor mensen met 1 Attack. De laatste reden om dit wapen toch te gebruiken is dat de Staff of light veel duurder is (kwam op de markt voor circa 10.000.000 coins), en maar liefst 75 Magic en 75 Attack vereist, dus deze staf heeft de voorkeur voor armere spelers, of spelers die geen miljoenen willen betalen.

Combat Stats
Vereiste skills
Onbekendbewerk
Klasse Slot
Onbekendbewerk ? edit
Wapens Main Off
Schade - -
Precisie - -
Stijl - -
Bescherming
Defence-icon Armour rating0
Constitution-icon Life bonus0
Prayer-icon Prayer bonus0
Strength bonuses
Attack-icon0 Ranged-icon0 Magic-icon0
Slayer's staff equipped
[bekijk][overleg]

Around Wikia's network

Random Wiki