Wikia

Skills necklace

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Crafting.png Dit artikel mist een of meerdere infobox(en).

Je kunt helpen door er toe te voegen. Bewerk deze pagina om het te verbeteren.

Skills necklace
Skills necklace.png
Algemene informatie
Alleen voor members? Ja
Quest item? Nee
Ruilbaar? Ja
Draagbaar? Ja
Opstapelbaar? Nee
Destroy Drop
Examine This will help me travel.
Gewicht 0 kg
Marktinformatie
High Alchemy 12.120 coins
Low Alchemy 8.080 coins
Winkelprijs Niet verkocht
Exchange prijs 10.939 coins (info)
[bekijk][overleg]
Skills necklace detail.png

Een Skills necklace (NL: vaardigheden ketting) is een drakenstenen ketting dat betoverd kan worden met de Enchant Level 5 Jewellery spreuk, waarbij je vijftien Water runes, vijftien Earth runes en één Cosmic rune nodig hebt. Wanneer het opgeladen is, verhoogt het de kans dat je een kistje krijgt een klein beetje terwijl je vist met een groot net evenals het toestaan tot het gebruiken van vier teleportaties naar één van de vier gegeven locaties. Het kan gebruikt worden om uit de Wildernis te telporteren tot en met level 30.
De bestemmingen waar het je naar kan teleporteren zijn:

Door een update op 7 oktober 2009 werd de vaardigheden ketting geüpdatet om een persoon toe te staan efficiënter te teleporteren terwijl hij de ketting draagt. Dit voorwerp kan alleen door members gedragen worden. Oorspronkelijk had de ketting drie opties als het gedragen werd (Remove, Operate and Examine), maar heeft nu 6 opties (Remove, Examine en 1 voor elke teleport). Dit verkort de gebruikerstijd van een teleportatie aanzienlijk.

Nadat alle vier de teleportatie ladingen gebruikt zijn, dient het opnieuw te worden opgeladen bij de Vergulde totem in de Legenden Gilde.

Deze ketting verhoogt de kans op het vangen van een kistje terwijl er wordt gevist.

Het geeft geen gevechtsbonussen.

Sommigen zullen de vaardigheden ketting handig vinden om toegang te krijgen tot het Feeën ring netwerk via de Koks Gilde en dan in noordwestelijke richting naar Edgeville, bij voorkeur wordt dit gedaan via de grand exchange agility short cut. Hoewel dit een klein beetje langzamer is dan met de Ring van het Slachten naar de Fremmenik Slacht Kerker, net als met de glorie amulet naar edgeville, Ardougne cape en een paar van de standaard magie teleportaties.

Necklaces
Standaard necklaces: Gold | Sapphire | Emerald | Ruby | Diamond | Dragonstone | Onyx
Betoverde necklaces: Games | Binding | Digsite | Phoenix | Skills | Berserker
Andere necklaces: Brass | Silver

Around Wikia's network

Random Wiki