Wikia

Knight
Knight (Sir Gerry).png
Biografische informatie
Uitgebracht op 28 augustus 2007
Soort Human
Geslacht Man
Locatie Bij de ingang van de ingang van de God Wars Dungeon
Examine
  • He's dying.
  • He's dead.
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Quest NPC? Nee
Handelaar? Nee
[bekijk][overleg]
Knight (Sir Gerry) chathead.png
Sir Gerry, beter bekend als de Dying Knight, behoorde tot de Temple Knights, een organisatie die Saradomin aanbidt, die 4.000 jaar geleden is opgericht. Wanneer hij op een missie was, ontdekte hij de God Wars Dungeon.

Als je voor de eerste keer met hem praat, moet je een brief aan Sir Tiffy Cashien brengen in het park van Falador. Als je de brief aflevert en weer terug gaat, zal hij dood gaan.

Geschiedenis Edit

In het jaar 169 van de Fifth Age, door het broeikaseffect, werd het gebied in het noorden van de Wildernis en midden in de Troll Country, een grote grot ontdooid. De grot is een eeuwenoude tempel, die nu ontdooid is.

De Temple Knights ontdekten dit en ontdekten dat de God Wars daar nog steeds gevochten wordt. Voor eeuwen lang, waren de legers van Armadyl, Bandos, Saradomin en Zamorak bevroren in de grot, en zijn nu ontwaakt. Niet wetende dat de God Wars al afgelopen is, vechten ze door in de naam van hun god.

Om te voorkomen dat de legers konden ontsnappen, stuurden ze een dappere ridder. Tijdens zijn reis kwam hij de dwerg Nestor Peregrine tegen. Samen wisten ze langs de trollen te komen en vonden de grot.

WeetjesEdit

  • Als je zijn naam uitspreekt lijkt het net of je "surgery" zegt.

Around Wikia's network

Random Wiki