Wikia

Shield

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Een Shield is een onderdeel van het Armour
Kiteshield.png

Speler met een Rune Kiteshield

voor Meleeërs, Rangers en Magers. Schielden bestaan uit 3 verschillende soorten: Square shields, Kiteshields en Shields (Andere). Vele schielden kunnen gemaakt worden met Smithing, als je het level dat je nodig hebt om het schield te maken hebt.

Square shields (Afegekort sq shield) zijn de zwakkere versies van Kiteshields en bestaan in vele metalen: Bronze, Iron, Steel, Black, White (m), Mithril, Adamant, Runite, Corrupt dragon en Dragon (m). Je kan deze schielden allemaal maken met Smithing, buiten de Black sq shield, White sq shield, Corrupt dragon sq shield en Dragon sq shield.

Kiteshields zijn de sterke versies van Square shields en bestaan net zoals de sq shields in veel verschillende soorten metalen: Bronze, Iron, Steel, Black, White (m), Mithril, Adamant en Runite. In de toekomst gaat waarschijnlijk ook nog het Dragon kiteshield uitkomen. Sommige schielden die daarnet zijn opgenoemd kan je verven in de Workshop van je huis van Construction. Ook bestaan er Trimmed en Gold-trimmed versies van het Black, Adamant en Rune kiteshield.

Dan zijn er ook nog de andere schilden zoals het Elemental shield, Anti-dragon shield en het Wooden shield. Deze schielden worden niet alleen voor Meleeërs, maar ook vaak door Rangers en Magers. Tot deze categorie behoren ook de sterkste schielden in het spel: de Spirit shield van de Summer's End quest.

Around Wikia's network

Random Wiki