Wikia

Sheep Shearer is een miniquest sinds 24 juni 2010. Daarvoor was het één van de oudste questen in RuneScape.

DetailsEdit

Quest details:
Sheep Shearer
Startlocatie
praat met Fred the Farmer in zijn boerderij ten noordwesten van Lumbridge
Uitgebracht op
Onbekend bewerk
Moeilijkheidsgraad
Duur
kort
Enkel voor members?
Nee
Vereiste skills
Geen
Vereiste quests
Geen
Voorwerpen die nodig zijn
Monsters te doden
Geen
Light creature.png Waarschuwing!

InleidingEdit

Praat met Fred the Farmer, zijn boerderij ligt ten noordwesten van Lumbridge. Volg het gewoon het pad naar het noorden van Lumbridge, een stukje de bocht om (langs een wei met schapen) en dan kom je aan zijn boerderij. Hij wil dat je zijn schapen scheert, je moet hem 20 balls of wool brengen.

De balls of wool halenEdit

Neem eerst de Shearss die in het huis van Fred the Farmer liggen. Ga naar de wei naast zijn huis (oostkant) waar de schapen zitten. Gebruik de shears op een zwart schaap of kies de optie om ze te scheren. Een schaap dat al geschoren is kan niet direct opnieuw worden geschoren, maar het groeit na een tijd wel terug. Een Ram kan ook niet geschoren worden, en 'The Thing' ook niet (dit is een vreemd uitziend schaap, dat eigenlijk twee vermomde Penguins zijn).

Wanneer je 20 pieces of wool hebt, ga dan naar het kasteel van Lumbridge en ga naar de eerste verdieping. Hier is een spinning wheel. Klik erop en kies om balls of wool te maken.

Wanneer je 20 balls of wool heb, ga dan terug naar Fred the Farmer en geef ze hem om de quest af te ronden.

Beloning Edit

Sheep Shearer reward.png

Around Wikia's network

Random Wiki