Wikia

Sharathteerk

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Sharathteerk
Sharathteerk.png
Biografische informatie
Uitgebracht op 29 september 2008
Soort Gargoyle
Geslacht Man
Locatie Chaos Temple Dungeon, Zemouregal's fort
Examine
  • Very ugly, but then he is a gargoyle.
  • He is ugly.
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Quest NPC? Defender of Varrock, The Ritual of the Mahjarrat, The World Wakes
Handelaar? Nee
[bekijk][overleg]
Sharathteerk

Sharathteerk is een gargoyle en de tweede in bevel onder de Mahjarrat krijgsheer Zemouregal. Sharathteerk is een van de weinige Gargoyles die een vergevorderd waarnemingsvermogen en met zijn intelligentie werd hij een vooraanstaalt soldaat in Zemouregal's leger.

Defender of VarrockEdit

Sharathteerk speelt zijn eerste rol in de Defender of Varrock quest, waarin in een raadsvergadering met Zemouregal houd voor meerdere keren. Tijdens een van de raadsvergadering onthuld Zemouregal dat zijn neef, Lucien, op een bepaalde manier sterker word en hij een alliantie met hem wilt sluiten. Zemouregal vind dit idee niet leuk, maar alleen omdat Lucien zoon alliantie zou willen leiden en Zemouregal is geen volger.

Tijdens zijn aanval op Varrock, is Sharathteerk een laatste keer gezien in de cutscene waar de afstammeling van een van de oprichters van Varrock, Dimintheis, het schild gebruikt om Zemouregal's troepen te overwinnen. Op dit punt vluchten de gargoyle en zijn meester naar het Noorden.

Er is weinig bekent over Sharathteerk en tot zijn rol in het korte Gevecht om het Varrock Kasteel, waren er weinigen die van zijn bestaan afwisten.

Het 18de Mahjarrat Ritueel van RejuvenationEdit

Sharathteerk was aanwezig in Zemouregal's fort in the North waneer de speler het infiltreerde om de black stone te vernietigen zodat Zemouregal's zijn controle over Arrav's heart zou verliezen en hij word gezien waarin hij in gesprek is met Zemouregal terwijl ze voorbereiden op het ritueel.

Tijdens het 18de Ritual of Rejuvenation, kreeg Sharathteerk de leiding over Zemouregal's troepen van armoured zombies en Arrav tegen de Barrows brothers. Nadat de zombie waren verslagen en Arrav was bevrijd van Zemouregal's spreuk vielen de Brothers Sharathteerk aan. Na de dood van Lucien door de Dragonkin, vluchte Sharathteerk samen met Zemouregal weg van het ritueel gebied.

Zie ookEdit

BronnenEdit

King Arthur
De inhoud van deze pagina is deels gebaseerd op de inhoud van de Sharathteerk pagina van de Engelse RuneScape wiki. De auteurs van het oorspronkelijke artikel staan hier vermeld. De inhoud van de Engelse en de Nederlandse RuneScape Wiki valt onder de Creative Commons Attribution-Share Alike License 3.0 licentie.

Around Wikia's network

Random Wiki