Wikia

Shady stranger

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Shady stranger
Lucien's spion in draynor village.PNG
Gevechtsinformatie
Combat level 30 (wit), 50 (groen)
Life points 30 (wit), 50 (groen)
Slayer level Nee
Agressief? Nee
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Nee
Aanvalsstijl melee
Max hit 97
Zwakte This template's parameter is erroneous! Onbekend.
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
100% drops Bones
Examine He seems to be trying to watch everyone at once.
[bekijk][overleg]
Shady stranger detail.png

Shady stranger zijn NPC die te vinden zijn in Draynor Village. Een paar weken voordat de Quest While Guthix Sleeps uitkwam, verschenen deze NPC's in Draynor Village. De meeste zijn gekleed met witte kleding maar er zijn ook Shady stranger met een donkere gewaad.

In de While Guthix Sleeps Quest moeten spelers er één gevangen nemen en er één ondervragen met een waarheidsserum.

Als een speler één van deze NPC's aanvalt zal hij als hij, als er ongeveer 50% van levens af zijn, zich zelf weg teleporteren. Het is dus bijna onmogelijk om ze vermoorden. Toch zijn er twee manieren gevonden.

  • Vergiftigd hem met een vergiftigd wapen en wacht tot hij dood gaat door het vergif.
  • Spreek de spreuk Teleblock op hem uit waardoor hij niet meer kan teleporteren. Dit kan niet meer.
  • Gebruik een summoning dier om hem aan te vallen, als jij hem niet raakt (na één keer zijn aandacht te hebben door hem te slaan) en je hem wel jou laat aanvallen, zal je summoning dier hem doden en zal hij niet wegteleporteren.

Als je met ze praat zullen ze zeggen dat ze hier voor business zijn.

Around Wikia's network

Random Wiki