Shadow-Forger Ihlakhizan

Shadow-Forger Ihlakhizan
ShadowForger.png
Gevechtsinformatie
Combat level Verschilt
Life points Verschilt
Aanvalsstijl Melee, Magic en Ranged
Max hit 700+
Zwakte Stab weakness icon.png Stab
Overige informatie
Alleen voor members? Nee
Uitgebracht op 12 April 2010
100% drops Niets
Examine It's hanging over a deep chasm with four fleshy tentacles.
[bekijk][overleg]

Shadow-Forger Ihlakhizan is een boss monster van Dungeoneering. Het vereist een Dungeoneering level van 60 om hem tegen te komen. De RuneScape Game Guide zegt dat er een Dungeoneering level van 60 nodig is om hem te bevechten, maar op sommige zeldzame momenten kan dit ook op level 59.

Dit monster heeft een special attack, als deze er aan komt, zal er in de chat box staan "The shadow forger starts to glow.", op dit moment moeten spelers zich verschuilen achter een pilaar voordat de baas een "magische kracht" uitzendt die hun stats dramatisch verlaagt. Spelers kunnen schade krijgen die meer dan 700 is als ze niet op tijd konden ontsnappen van de special attack.

Hij heeft meestal een lage Defence, dus het gebruiken van de beste Attack, Strength, Prayer en Melee potions zal hem sneller vellen. Het lijkt er op dat Stab en Slash wapens het meest effectief zijn.