Wikia

Sergeant Strongstack

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Sergeant Strongstack
Sergeant Strongstack.png
Gevechtsinformatie
Combat level 102
Life points 5475
Slayer level geen
Slayer XP 128
Agressief? Ja
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Nee
Aanvalsstijl Melee
Max hit 200
Zwakte Earth weakness icon.png Earth spells
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Uitgebracht op 28 Augustus 2007
100% drops Bones
Examine A battle-honed goblin
[bekijk][overleg]

Sergeant Strongstack, in het Nederlands Sergeant Strongstack, is één van de drie bodyguards (samen met Sergeant Grimspike en Sergeant Steelwill) in de kamer bij General Graardor. Hij is degene die aanvalt met melee en kan hoge schade aanrichten. Het aangeraden is om Protect from Missles aan te zetten als General Graardor nog leeft behalve als jij de tanker bent. Spelers die de tanker is, moeten Protect from melee aanzetten wat ook de aanvallen van Sergeant Strongstack zal weerhouden. Het is aangeraden om er eerst voor te zorgen dat General Graardor overlijdt en vervolgens dan de bodyguards aanvallen. Als General Graardor nog leeft terwijl een speler één van de drie bodyguards vermoord, zal een bodyguard binnen enkele minuten weer terug komen naar het slagveld. Pas als General Graardoor overlijd zal dit ophouden.

Aangeraden skills om Sergeant Strongstack te gaan bevechten:

  • 60 Attack
  • 60 Strength
  • 60 Defence
  • 43 Prayer

Leefomgeving Edit

  • God Wars Dungeon General Graardor's kamer. Om de kamer te kunnen te betreden moet de speler eerst 40 killcounts halen door 40 Bandos volgers te doden.Om de deur van naar het bandos gedeelte open tekrijgen heb je 70 strenght en ook een hammer (toolbelt werkt).

Drops Edit

Around Wikia's network

Random Wiki