Wikia

ScapeRune

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Stub.png Dit artikel is een stub!

ScapeRune is een wereld die tegenstellend is van de RuneScape wereld, het zogehete Gielinor. In deze wereld waar alles omgekeerd gaat regeert een kat genaamd Evil Bob. Je komt hier in een Random event. Je wordt dan door Evil Bob opgehaald en naar zijn eiland of naar Prison pete genomen. Prison pete is de tegenpool van Party pete van de party room. Party pete is erg vrolijk maar Prison pete daarentegen is erg somber. Ook is Evil Bob de tegenpool van de gewone kat Bob: Bob is erg vriendelijk en behulpzaam maar Evil Bob is alles behalve dat.

Leavingbobsisland.png

Een speler verlaat Bobs eiland.

Random events Edit

Bij de random event Evil Bob wordt men geteleporteerd naar zijn eiland, waar alles omgekeerd gaat, genaamd ScapeRune. Men wordt opgehaald door een kat en op zijn eiland moet men klusjes voor hem doen. Omdat alles omgekeerd gaat moet men gekookte vis vangen en het daarna uncooken. Als Bob in slaap gevallen is moet men zo snel moglijk weggaan.

Bij Prison Pete wordt men door dezelfde kat geteleporteerd, maar dan ga je naar de directe tegenpool van de Party Room. Hier moet men Prison Pete helpen te ontsnappen door goed naar het gegeven plaatje te kijken en de juiste ballon beesten te vinden en kapot te knallen. Als dat is gebeurt krijgt men een sleutel en die moet men gebruiken om beide te ontsnappen.

MuziekEdit

  • Evil Bob's Island
  • In the Clink

Around Wikia's network

Random Wiki