Wikia

Sawmill Training

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Mod aan het tekenen.png Dit artikel bevat grammaticafouten

Dit artikel of sectie bevat verschillende grammatica- of spelfouten en moet verbeterd worden.

Sawmill Training werd samen met de Woodcutting Rebalance Update op 23 september 2009. Het werd samen met de Ivy,Special Mahogany Log En Special Teak Log uitgegeven. Sommigen vinden dit een veel leukere manier om woodcutting te trainen. Dit komt omdat je met iets anders bezig bent dan steeds tegen een boom te hakken. De beloningen zijn puur woodcutting exp. Je mag de planken niet houden.

BenodighedenEdit

Je hebt voor Sawmill training 80 woodcutting nodig. De meeste Spelers doen de sawmill training pas vanaf level 90, omdat ze anders teveel planken verpesten waardoor het langer duurt. Pas vanaf woodcutting 90 krijg je meer xp dan bij ivy's. De sawmill training is alleen voor members, f2p-ers kunnen de plaats zien waar het gebeurt. ook heb je een saw nodig, gelukkig kun je die gewoon uit de krat halen.

Hoe kom je erEdit

Je komt er door naar de sawmill te lopen. (naast Varrock) en dan op de plek waar je logs kan omzetten naar planken. Naar het recht te lopen en de deur in te gaan. het handigste is om eerst zo veel mogelijk hout in de machine te stoppen en daarna de planken te gaan zagen, dit bespaart veel tijd.

Around Wikia's network

Random Wiki