Wikia

Saradomin owl

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

De Saradomin owl is een huisdier dat een speler kan hebben als hij/zij 70 Summoning heeft. In tegenstelling tot de meeste andere huisdieren, die twee groeifasen hebben, heeft de Saradomin owl, net als de Zamorak hawk en de Guthix raptor drie groeifasen: Kuiken, Vogel en Owl.

Om een Saradomin kuiken te krijgen moet de speler een blauwe bird's egg laten uitbroeden in een incubator die in elke pet shop te vinden is. Als de speler twee uur online is geweest, kan hij/zij teruggaan naar de petshop om het kuiken te halen.

Bird's eggs worden verkregen van bird nests. Die kunnen gedropt worden van een boom als de speler hem omhakt of gekregen worden van de minigame managing your kingdom op Miscellania. Voor deze 'minigame' is de Throne of Miscellania quest vereist. Het is vrij zeldzaam om een blauw bird's egg te krijgen.

Als kuiken eet de Saradomin owl ground fishing bait, dat verkregen kan worden door fishing bait te vergruizen met een pestle and mortar. Als vogel en owl eet het gewone fishing bait. Het duurt 24 uur vooraleer een kuiken van 0% naar een owl van 100% gegroeid is. De speler moet dus in totaal 24 uur online zijn en de owl op tijd eten geven.

De volgroeide owl telt ook als Saradomin item in de God Wars Dungeon, maar alleen als het achter de speler aanloopt en dus niet als het in het inventory van de speler zit. Ook het kuiken en de vogel tellen niet als Saradomin item.

Vanaf 80 Summoning kan de speler begrijpen wat de Saradomin owl zegt.

Kuiken Vogel Owl
Een kuiken van de Saradomin owl. De vogel. Een volgroeide Saradomin owl.

Around Wikia's network

Random Wiki