Wikia

Salve amulet (e)

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Salve amulet (e)
Salve Amulet (e)
Algemene informatie
Uitgebracht op 22 januari 2007
Alleen voor members? Ja
Quest item? Nee
Ruilbaar? Nee
Draagbaar? Ja
Opstapelbaar? Nee
Waarde 300 coins
Destroy Drop
Examine Increases the wearer's Strength and Attack by 20% when fighting the undead.
Gewicht <1 kg
Marktinformatie
High Alchemy 180 coins
Low Alchemy 120 coins
Winkelprijs Niet verkocht
[bekijk][overleg]
Salve amulet (e) detail.png
Enchanted Salve Amulet.gif

Een speler die Tarn's Diary gebruikt om de Salva Amulet te betoveren.

De Salve amulet (e) is een betoverde Salve amulet. Het verhoogt de drager's attack en strength met 20% terwijl ze ondode monsters bevechten (In de EOC is er geen verhoging maar het is mogelijk, maar onwaarschijnlijk dat het auto attack damage verhoogt) zoals Zombies, Revenants, Ankou, Shade (monster) en Aberrant spectres. Het is handig om je combat te trainen in het 4de level van de Stronghold of Security omdat daar veel ondood is. Het is ook bevestigd dat het niet werkt op de Barrows brothers.

Combat Stats
Vereiste skills
Onbekendbewerk
Klasse Slot
None Neck slot
Wapens Main Off
Schade - -
Precisie - -
Stijl - -
Bescherming
Armour rating Armour rating0
Life bonus Life bonus0
Prayer bonus Prayer bonus3
Strength bonuses
Melee0 Ranged0 Magic0
Salve amulet (e) equipped.png
[bekijk][overleg]

When to use the Salve amulet (e)Edit

De Salve Amulet (e) word gezien door veel spelers als de allerbeste combat amulet in het spel tegen ondood. De Amulet of fury geeft meer critical hit kanse op alle combat stijlen maar het kan niet gemakkelijk vergeleken worden met de Salve amulet (e), omdat deze 20% bonus geeft aan strength en accuracy. Voor spelers die level 99 Attack, Strength en Defence willen krijgen door Armoured zombies te bevechten is dit amulet zeer handig.

Voor spelers met een Slayer assignment, gaat de boost van de Salve amulet (e) niet samen met de effecten van de Black mask of Slayer helmet. Alleen de hoogste van alle bij zal werken. Deze is de Salve Amulet (e), dus zullen slayers dit handig vinden voor undead tasks. Echter is het aanbevolen de Amulet of fury of Amulet of glory te gebruiken. Zowel de black mask en slayer helmet verhogen strength en attack met 16.67% verhoogt terwijl de Salve amulet (e) verhoogt met 20%. Het verschil van de 3.33% bonus aan strength en attack word gecompenseerd met de critical hit kans. Als je de Amulet of glory verhoogt de critical hit change met 1.8% of de Amulet of fury met 2.1% .

Let op dat de Salve amulet en zijn enchanted versie alleen Attack en Strength boosten dus is het niet handig om te gebruiken als je Ranged of Magic gaat gebruiken in het gevecht. De boost van een salve amulet KAN samengaan met de effecten van de Void Knight equipment.

Ondode monstersEdit

De Salve amulet en zijn enchanted versie zijn effectief tegen de volgende ondode wezens.

Zie ookEdit

Around Wikia's network

Random Wiki