Wikia

Stub.png Dit artikel is een stub!

Als je genoeg punten hebt na (20-40 min) spelen (2 games ongeveer 20 points per potje als je het redelijk doet ) kun je een wapen kopen of een stuk armour. Je kan verschillende wapens kopen, een Sacred Staff, Bow of Scimitar. Je kan ook Ranged, Magic en Melee armour kopen. Ook zal je 'tools' kunnen kopen die je in een Fletching Knife, Hunter Net, Harpoon, enz. kan veranderen voor extra xp voor een bepaald aantal sources.

Sacred clay kun je mijnen,vissen,hakken of hunten in een mini-game 'stealing creations", elk spel duurt 20 min. Het bestaat in 5 classes (hoe hoog je in een leverl moet zijn, als je een Class 2 boom wil hakken moet je dus 20 Woodcutting hebben), class 1 voor iedereen, class 2 lvl 20, class 3 lvl 40, class 4 lvl 60 en class 5 lvl 80 in de desbetreffende skill. Met een volle rugzak, ga je naar een Kiln, een toren waar je je sacred clay kunt ombouwen. Let erop dat je daar ook weer met je smithing, crafting, fletching enzo moet rekening houden,van class 4 clay kun je met 60 fletching pas pijlen maken. Ook voor een class 5 wapen heb je weer 80 attack nodig. De meeste mensen maken wapens en armour enzo om te kunnen vechten, kill je namelijk iemand dan dropt die alles wat hij bij zich had. Met makkelijkste is om er arrows of runes van te maken omdat die stacken. Het is de bedoeling om zoveel mogelijk spullen die je hebt vergaard te droppen op de tafel in je homebase, je kan er ook een familiar voor gebruiken. Op het eind wint het team die het meest heeft verzameld. Je wordt beloont met punten en met die punten koop je de minigame items zoals Proto-tools.

Around Wikia's network

Random Wiki