Wikia

Rune gold-trimmed armour set (l) / (sk)

< Rune gold-trimmed armour set (l)

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Rune Gold- Trimmed ArmourEdit

Rune gold- trimmed armour (platebody- platelegs/platskirt- full helm- kiteshield) heeft net als rune trimmed, saradomin, zamorak en guthix armour juist het zelfde! dezelfde stats als rune armour en is enkel te verkrijgen met treasure trails of in de Grand Exchange. Het is dus niet mogelijk om het te maken met smithing of dergelijke. Eigenlijk is het slechts rune armour maar dan met een gouden randje er aan, waardoor het veel mooier is als het gewone rune armour. Dit maakt wel dat het veel meer kost. Gebruik dit dus beter niet om te pk-en, daarvoor gebruik je beter het normale armour. Eigenlijk is dit armour slechts voor de 'show' en om je rijkdom te tonen.de saradomin armour is het duurst me ongeveer 6,5 mill-zamorak met zijn 4,5 mill-en guthix met zijn 3 mill dat even duur is als rune(g).

Je kunt ook Trimmed armour van Shade burning krijgen.

Oude scamtrucEdit

Vroeger was er een zeer beruchte scamtruc (nu niet meer omdat er de trade limit is) met behulp van dit armour. Spelers (meestal van een wat hoger lvl) vroegen dan aan anderen spelers die gewoon rune armour droegen om hun armour aan hen te geven zodat zij het konden trimmen. In sommige gevallen lukte dit, en dan moet je maar eens raden wat er gebeurde; niets! Je zou je armour nooit terug zien, want niemand kan armour trimmen! Je kunt alleen maar aan trimmed armor komen door level 3 clue scrolls te voltooien en dan moet je nog eens geluk hebben. Hetzelfde geldt voor al de andere trimmed armours.

Around Wikia's network

Random Wiki