Startpagina

Overleg94
4.317 pagina's
op deze wiki

Welkom op de Nederlandse RuneScape Wiki,
RuneScape Wiki wordmark

de encyclopedie over het populaire MMORPG spel RuneScape. Met informatie die iedereen kan toevoegen.
Wij zijn aan het werk met 33.154 pagina's (inclusief 4.317 artikels),
met 23.544.454 gebruikers.

Het is vandaag 27 Septober volgens de kalender in RuneScape.

Uitgelichte artikels
Aksel chathead
Artisans Workshop is een werkplaats in het zuiden van Falador waar spelers de Smithing skill op verschillende manieren kunnen trainen. Het is beschikbaar voor zowel free spelers als members. Spelers maken binnen de Workshop gebruik van ingots, een speciaal soort bars, waarmee cart tracks, burial armour en ceremonial swords gemaakt kunnen worden.
Lees hier de laatste blog berichten
  • 1
    Ofrs

    De Tower of Life quest is een toffe quest, vol met puzzels. Om hem te doen heb je alleen Construction level 10 nodig, waar je zelfs met XP Lamps makkelijk kan komen. De puzzels zijn redelijk makkelijk, maar dit heeft zo zijn voor- en nadelen. Nadele…

    Meer lezen >
  • 3
    Quilafa

    Sword of the Edicts

    14 apr 2014 door Quilafa

    Hoi iedereen!

    Ik als rs speler krijg veel de vraag van wat is dat voor zwaard en hoe kan ik het krijgen als ik de edicts sword override aanheb. Dit kan volgende lente gehaald worden ten noorden van falador!

    -- 14 apr 2014 10:54 (UTC)

    Meer lezen >
  • 11
    Quilafa

    Op deze wiki is het momenteel toegestaan voor Anonieme Gebruikers om te bewerken, sommige maken hier goed gebruik van door spel en grammatica fouten uit teksten te halen of door gewoon pagina's te verbeteren. Maar anderen, het over grote deel, zijn …

    Meer lezen >
  • 2
    Quilafa

    Fist of guthix

    17 mrt 2014 door Quilafa

    Hoi iedereen!

    Op elke zondag vind zich rond 5 uur altijd een fist of guthix evenement plaats, in wereld 81 (ook voor gratis spelers), je bent van harte welkom!

    Quilafa

    Meer lezen >
Bekijk alle blog posts
Heb je een vraag? Stel hem dan hier!

De meest recent gestelde vragen

Loading RSS data...
Bekijk alle gestelde vragen op de RuneScape Antwoorden Wiki
Uitgelichte afbeeldingen
Altar of Zaros
Altar of Zaros
Een altaar, gewijd aan een oude godheid.
Wat is jouw favoriete mini game?

68

8

37

39

36

16

31

97

45

6

37

8

8

De peiling is aangemaakt op 8 jul 2009 om 19:28 en tot nu toe hebben 436 gebruikers gestemd.
Hulp en richtlijnen

Wil je helpen? Maak dan een gratis account en begin met het bewerken van artikelen!

Heb je vragen? Bekijk dan de hulp pagina's of bezoek onze forums! We vinden het tenslotte leuk om nieuwe leden te hebben!

Voor meer informatie over de RuneScape Wiki, bekijk dan deze pagina.
Fanon Wiki

Heb je altijd al eens zelf je eigen quest willen verzinnen? Of een geheel eigen monster met zeer krachtige aanvallen?

Bezoek dan nu onze zusterwiki: De Nederlandse RuneScape Fanon Wiki!

Padlock-red

Rond het netwerk van Wikia

Willekeurige wiki