Startpagina

Overleg94
4.358 pagina's
op deze wiki

Welkom op de Nederlandse RuneScape Wiki,
RuneScape Wiki wordmark

de encyclopedie over het populaire MMORPG spel RuneScape. Met informatie die iedereen kan toevoegen.
Wij zijn aan het werk met 33.005 pagina's (inclusief 4.358 artikels),
met 23.188.806 gebruikers.

Het is vandaag 31 Bennath volgens de kalender in RuneScape.

Uitgelichte artikels
Orlando Smith chathead
The World Wakes is een quest die uitgebracht wordt op 4 maart 2013. Orlando Smith heeft de ontdekking van zijn leven gedaan en gelooft dat hij de verblijfplaats van Guthix zelf ontdekt heeft. Hij heeft de hulp van een dappere avonturier nodig, maar let op: eens je de ruïnes betreedt, zullen gebeurtenissen in gang gezet worden die de toekomst van Gielinor voorgoed zullen veranderen...
Lees hier de laatste blog berichten
  • 0
    Quilafa

    Sword of the Edicts

    14 apr 2014 door Quilafa

    Hoi iedereen!

    Ik als rs speler krijg veel de vraag van wat is dat voor zwaard en hoe kan ik het krijgen als ik de edicts sword override aanheb. Dit kan nu gehaald worden ten noorden van falador!

    -- 14 apr 2014 10:54 (UTC)

    Meer lezen >
  • 9
    Quilafa

    Op deze wiki is het momenteel toegestaan voor Anonieme Gebruikers om te bewerken, sommige maken hier goed gebruik van door spel en grammatica fouten uit teksten te halen of door gewoon pagina's te verbeteren. Maar anderen, het over grote deel, zijn …

    Meer lezen >
  • 0
    Quilafa

    Fist of guthix

    17 mrt 2014 door Quilafa

    Hoi iedereen!

    Op elke zondag vind zich rond 5 uur altijd een fist of guthix evenement plaats, in wereld 81 (ook voor gratis spelers), je bent van harte welkom!

    Quilafa

    Meer lezen >
  • 0
    Goos09

    Sjee Mense!

    26 feb 2014 door Goos09

    Dit is meer voor persoonlijk gebruik, maar als je wil rondsnuffelen mag altijd natuurlijk.

    26/2/2014 
    Auras Gemaakt
    Iron ore aangepast
    Top 20 Speldjes behaald!
    Blood Rune hermaakt (compleet)

    Goos09 (overleg) 26 feb 2014 21:43 (UTC)

    2/03/2014

    I am legend  b…

    Meer lezen >
Bekijk alle blog posts
Heb je een vraag? Stel hem dan hier!

De meest recent gestelde vragen

Loading RSS data...
Bekijk alle gestelde vragen op de RuneScape Antwoorden Wiki
Uitgelichte afbeeldingen
Khazard Attacking
General Khazard
Een kwaadaardige Mahjarrat, die het bevel tot de aanval geeft.
Wat is jouw doel in het spel?

21

73

273

24

De peiling is aangemaakt op 14 mrt 2011 om 21:18 en tot nu toe hebben 391 gebruikers gestemd.
Hulp en richtlijnen

Wil je helpen? Maak dan een gratis account en begin met het bewerken van artikelen!

Heb je vragen? Bekijk dan de hulp pagina's of bezoek onze forums! We vinden het tenslotte leuk om nieuwe leden te hebben!

Voor meer informatie over de RuneScape Wiki, bekijk dan deze pagina.
Fanon Wiki

Heb je altijd al eens zelf je eigen quest willen verzinnen? Of een geheel eigen monster met zeer krachtige aanvallen?

Bezoek dan nu onze zusterwiki: De Nederlandse RuneScape Fanon Wiki!

Padlock-red

Rond het netwerk van Wikia

Willekeurige wiki