Wikia

Robert the Strong

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Robert the Strong
Robert the Strong.png
Biografische informatie
Uitgebracht op 26 september 2005
Soort Human, daarna Cat
Geslacht Man
Locatie Filmpje in A Tail of Two Cats
Examine A battle-hardened hero.
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Quest NPC? Ja - A Tail of Two Cats
Vereiste skills Nee
Vereiste quests Ja
Handelaar? Nee
[bekijk][overleg]
Robert vs the Dragonkin.png

Robert geeft de genadeslag aan de Dragonkin.

Robert the Strong is een legendarisch figuur waarvan wordt verondersteld dat hij de Dragonkin zowat heeft uitgeroeid. Dit is te zien in een terugblik in de A Tail of Two Cats quest.

Robert the Strong draagt kleren die op een combinatie van Fremennik rockshell armour en Third-age armour met andere handschoenen en een boog die iets weg heeft van een ogre bow.

Fourth Age Edit

Van Bob the Jagex Cat wordt gelooft dat hij een reincarnatie is van Robert the Strong. Dit wordt onthult in een visioen.

A Tail of Two CatsEdit

Volgens Reldo is er niet veel informatie over Robert the Strong. De meeste volksverhalen beschrijven hem groter dan de grootste mens en veel sterker dan de sterkste man. Hij draagt een boog van 1 meter 80 en reist met zijn trouwe panter Odysseus. Er wordt van hem gezegd dat hij een persoonlijke kruistocht voerttegen de Dragonkin.

Ritual of the MahjarratEdit

Robert maakt geen verschijning in de quest, maar speelt wel een rol in het helpen van de speler in Kethsi. Hij liet daar ook een ketting en 2 briefjes achter. In een daarvan wordt de speler gevraagd de 3 voorwerpen aan hem terug te geven, wanneer hij geen kat is. Ook staat daarin de kennis van Bane ore, hoe het gebruikt wordt en hoe het werkt in zekere maten. Als laatste voegt hij een Fairy ring toe die naar de Glacor cave gaat, dicht bij de Bane ore mijn.

Around Wikia's network

Random Wiki