Wikia

Relic

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Relic
Relic.png
Algemene informatie
Alleen voor members? Yes
Quest item? Ja-Devious Minds, The Temple at Senntisten
Ruilbaar? Nee
Draagbaar? Nee
Opstapelbaar? Nee
Destroy Ik kan een andere krijgen van de Assassin naast het handvat dat in de Senntisten Temple leidt.
Examine It seems to have pieces missing. Na Temple at Senntisten quest: The assassin's plunder from the church on Entrana.
Gewicht 0 kg
Marktinformatie
Alchemy spreuken Niet mogelijk
Winkelprijs Niet verkocht
[bekijk][overleg]
Relic.png
De Relic is een item dat voorkomt in Devious Minds en The Temple at Senntisten. In Devious Minds helpt de speler nietsvermoedend de Assassin op Entrana. Deze moordenaar vermoordt de monks die de Relic beschermden en steelt het. De High Priest zegt dan om Sir Tiffy Cashien op de hoogte te brengen van de diefstal. Hij zegt dat hij bereikbaar zal zijn voor de speler, wat een hint is voor The Temple at Senntisten. Op de Relic staat een symbool van Saradomin.

De speler krijgt de Relic tijdens The Temple at Senntisten terug van de Assassin om het aan Azzanadra te geven.

Na The Temple at Senntisten vertelt Azzanadra de speler dat de Relic enorm veel heilige krachten herbergt en dat het op zich eigenlijk nutteloos is. Volgens hem zorgt het ervoor dat de Barrows icon meer heilige krachten afgeeft, en deze krachten in combinatie met Frostenhorn zorgen ervoor dat Azzanadra met Zaros kan communiceren. Hij zegt ook dat Saradoministen het symbool er hebben ingekrast om zo snel mogelijk alles in verband met Zaros te vergeten.

Around Wikia's network

Random Wiki