Wikia

Reese

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Reese
Reese.png
Gevechtsinformatie
Combat level 2
Life points 750
Slayer level Nee
Agressief? Ja
Giftig? Nee
Immuun tegen vergif? Nee
Aanvalsstijl Melee
Max hit 5
Zwakte Water weakness icon.png Water spells
Overige informatie
Alleen voor members? Nee
Uitgebracht op 15 maart 2010
100% drops Reese's sword, Reese's off-hand sword
Examine It looks like he's scarred his face deliberately.
Vertaling Het ziet ernaaruit dat hij zijn eigen gezicht opzettelijk heeft verwond.
[bekijk][overleg]
Reese chathead.png

Reese is de leider van de Blood Pact, de organisatie van Zamorak strijders die voorkomen in de The Blood Pact quest. Reese was voormalig dienaar aan het hof van Lumbridge en werd later lid van de organisatie samen met Caitlin en Kayle. Hun missie was om een tovenaar, Ilona, van de Wizard Tower te ontvoeren en haar naar de naar Lumbridge Catacombs te brengen. Ze moesten haar binden en haar op te offeren om de kracht van Dragith Nurn, een overleden Necromancer die begraven ligt in de catacombe, op te roepen en zijn lichaam te gebruiken om een Undead leger Lumbridge te laten veroveren. Reese is de derde tegenstander die spelers tegen zullen komen tijdens de quest. Reese moet verslagen worden om Ilona weten te bevrijden. Hij gebruikt Melee om aan te vallen en als hij verslagen is, kunnen spelers kiezen om hem te vermoorden of hem laten gaan zijn zwaard pakken. Als de speler besluit om zijn leven te sparen, zal hij een drankje drinken en zelfmoord plegen waardoor de ingang van de catacomben heropend worden.

Leefomgeving Edit

Drops Edit

GallerijEdit

Weetjes Edit

  • Kayle en Reese zijn waarschijnlijk een verwijzing naar Kyle Reese, een personage uit de Terminator serie.
  • Reese is één van de weinige personen in RuneScape die zelfmoord pleegt.
  • Als spelers zijn examine tekst lezen, blijkt dat hij zijn littekens zelf heeft aangemaakt.
  • Zijn zwaard heeft vergelijkbare statistieken als een Iron sword.

Around Wikia's network

Random Wiki