Wikia

Ranging Mini Game

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Ranging guild.jpg

Locatie van de Ranged Guild op de kaart

Ranging Mini Game is een Mini Game voor Ranged. Het is een eenvoudige Mini Game en is te vinden in de Ranged Guild. De Ranged Guild ligt ten zuid-westen van Seer's Village en ten noorden van Ardougne. Om in de Ranged Guild te komen heb je minimaal 40 Ranged nodig.

De mini game Edit

Ranging competition.jpg

Een speler die op het doel schiet

De Mini Game is de eenvoudigste en makkelijkste Mini Game van heel RuneScape. Je speelt het spel ook in je eentje. Om de Mini Game te starten moet je eerst met Competition Judge praten. Voor 200 Coins zal hij jouw 10 Bronze Arrows geven. Als je de 10 Bronze Arrows hebt moet je proberen zo veel mogelijk pijlen op het doel te raken. Om te schieten moet je achter het hooi staan. Doe je Bronze Arrows in je Quiver en schiet op het doel.

Als je bezig bent zal er een scherm verschijnen van je resultaten.

  • In het midden staat waar je pijl terecht is gekomen.
  • Links staat hoeveel schoten je nog mag doen.
  • Rechts staat je totale score die je hebt behaald.

Als je pijlen op zijn moet je weer met de Competition Judge gaan praten. Hij zal je je beloning geven. Voor elke 10 punten die je hebt behaald krijg je één ticket.

Beloning Edit

Voor de tickets die je kreeg van de Competition Judge, kun je inruilen voor bepaalde voorwerpen. Je kunt de tickets omruilen in het zuidelijke huisje van de Ranged Guild.

KledingstukkenEdit

Ranging guild - Aaron shop.png

Pijlen en bogenEdit

Ranging guild - Dargaud shop.png

Gooi wapensEdit

Ranging guild - tribal shop.png

Around Wikia's network

Random Wiki