Wikia

Queen of Snow

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

1rightarrow.png Dit artikel gaat over de NPC tijdens Kerst. Bekijk de Ice Queen pagina voor een vergelijkbaar artikel
Queen of Snow
Queen of snow.png
Biografische informatie
Soort Ice sprite
Geslacht Vrouw
Locatie Land of Snow, Jack Frost's hideout
Examine Her lack of body heat is unsettling.
Overige informatie
Alleen voor members? Nee
Quest NPC? Nee
Vereiste skills Nee
Vereiste quests Nee
Handelaar? Nee
[bekijk][overleg]
Queen of snow head.png
De Queen of Snow, in het Nederlands Koningin van sneeuw, haar echte naam is Lumi dat Fins in sneeuw betekent, is een NPC die voorkomt tijdens de 2007 Christmas event, 2008 Christmas event en 2009 Christmas event. Ze speelt een belangrijke rol tijdens de kerst update, aangezien ze de vrouw van de Santa Claus, en de moeder van Jack Frost is.

De Queen of Snow is de koningin van de Land of snow. Ze behoort tot het Ice sprite ras, wat haar zoon een hybride Ice sprite maakt (een kruising tussen een mens en een Ice sprite). Ze aanbidt de god Guthix, doordat hij degene was die het Land of snow creëerde, om balans te schapen.

De Queen of Snow zal ouder zijn dan 44, aangezien Jack Frost 44 jaar oud (17 jaar in Gielinor's jaartallen). Lumi was niet altijd de Queen of Snow. Voorheen, jaren voordat ze de Queen of Snow was, had ze een relatie met Ebenezer Scourge maar zette een punt achter de relatie toen ze erachter kwam dat hij met "kwade dingen" bezig was. Net als de Santa Claus, bezit de Queen of Snow ook over een slee met verschillende wezens genaamd stags, die de slee trekken.

Biografie Edit

Weinig is bekend over de geschiedenis van de Queen of Snow. Guthix was degene die de Land of Snow creëerde maar het is onbekend of Guthix ook de Ice sprite ras creëerde of dat ze van een andere wereld kwamen.

Voordat Lumi, de Queen of Snow was, had ze een relatie met een magiër genaamd Ebenezer Scourge. Later bleek Ebenezer bezig te zijn met het bestuderen van de donkere kunst van magie, wat gezien wordt als de weg naar het "kwaad". Lumi beëindigde de relatie en Ebeneze Scourge vertrok uit het Land of Snow.

Verschillende jaren later kwam de Ice Queen de Santa Claus tegen en werden verliefd. Ze trouwden en kregen een kind genaamd Jack Frost. Jack Frost was hierbij een kruising van een Ice sprite en een mens. Jack Frost was echter niet het soort zoon wat ze gehoopt hadden en hij slechte bedoelingen en wilde Gielinor bevriezen tijdens de 2008 Christmas event. Hij vroor eerst zijn vader in, maar was later gestopt door de speler.

Tijdens de 2009 Christmas event, A Christmas Warble, kwam Ebenezer Scourge terug naar de Land of Snow en vestigde zich in een landhuis, vlak bij de nederzetting van de Queen of Snow. De Queen of Snow had een feestmaal gemaakt voor verschillende gasten in Gielinor, maar het feest werd bedorven doordat Scourge alle cadeautjes, al het voedsel en de Santa Claus ontvoerde. Hij sloot de Santa Claus op in een kooi in zijn huis. Ebeneze Scourge deed dit als wraak dat de Queen of Snow de relatie verbrak. Uiteindelijk zal de speler de Santa Claus bevrijden en al het voedsel en cadeautjes terug brengen naar de Queen of Snow.

Zie ook Edit

Around Wikia's network

Random Wiki