Wikia

Pie dish

Overleg0
4.387 pagina's
op deze wiki
Bestand:Pie Dish.PNG
Algemene informatie
Alleen voor members? Nee
Quest item? Nee
Ruilbaar? Ja
Draagbaar? Nee
Opstapelbaar? Nee
Destroy Drop
Examine Deceptively pie shaped.
Gewicht 0.1 kg
Marktinformatie
High Alchemy 1 coin
Low Alchemy 1 coin
Winkelprijs 3 coins
(Frenita)
Exchange price 73 coins (info)
Marktdatabase Bekijk de prijs
[bekijk][overleg]
Pie dish detail

Een Pie dish', in het Nederlands een Taartvorm, is een item dat spelers kunnen gebruiken bij het maken van taarten met de Cooking skill. Ze moeten eerst pastry dough in de pie dish doen om een pie shell te maken. Daarna kunnen ze er nog verschillende ingrediënten bij doen, zoals vis bij een admiral pie of appelen bij een apple pie. Spelers kunnen zelf pie dishes maken als ze 7 Crafting hebben. Hiervoor hebben ze 2 Soft clay nodig. Het levert 25 Crafting experience op.

Spelers kunnen pie dishes gratis krijgen door ze op te pakken op plaatsen waar ze respawnen, zoals Nurmof's Pickaxe Shop in de Dwarven Mine, de keuken van Varrock Palace, de tweede verdieping van de Cooks' Guild en twee in het huis van Caleb in Catherby. Members kunnen ook oneindig veel pie dishes krijgen in hun kitchen van hun player-owned house, als ze minstens al oak shelves 2 gebouwd hebben.

Spelers kunnen ze ook kopen in Frenita's Cookery Shop in Yanille of van de Culinaromancer's Chest voor 3 coins per stuk (enkel beschikbaar voor members) of via de Grand Exchange. Ook Beefy Bill verkoopt pie dishes aan 3 coins per stuk.

Een pie zal in een pie dish blijven zitten tot het volledig opgegeten is, maar spelers kunnen een burnt pie wel uit de pie dish halen, zodat ze weer een lege pie dish hebben.

Rond het netwerk van Wikia

Willekeurige wiki