Wikia

Necrovarus

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Necrovarus
Necrovarus.png
Biografische informatie
Soort Undead
Geslacht Man
Locatie De Ectofunctus tempel ten noorden van Port Phasmatys
Examine An evil priest.
Overige informatie
Alleen voor members? Ja
Quest NPC? Ja - Ghosts Ahoy
Vereiste skills Geen
Vereiste quests Geen
Handelaar? Nee
[bekijk][overleg]
Necrovarus chathead.png

Necrovarus is een geestelijke priester die oorspronkelijk uit de Eastern Lands komt en zich nu bevindt in Port Phasmatys. Hij speelt een grote rol tijdens de Ghost Ahoy  quest.

Biografie Edit

Necrovarus leefde voorheen in de Eastern Lands voor een onbekende periode. In de Third Age kwam hij aan in Port Phasmatys en bood de inwoners hulp aan nadat Lord Drakan bloed offers van hen eisten. Door Necrovarus werd de Ectofuntus geb ouwd dat een magische barrière maakte rondt om de stad waardoor Drakan en de vampieren de stad niet konden betreden. Echter zat er een bijeffect aan deze barrière waardoor alle inwoners in de stad overleden en geesten werden omdat ze niet naar het hiernamaals konden. In feite was dit het ware plan van Necrovarus en was de reden waarom hij de Ectofuntus bouwde. Hij wilde met de Ectofuntus de krachten van de overledenen gebruik en voor kwade bedoelingen maar zelf bleek hij ook zijn gestorven aan onbekende redenen en ook bleef zijn geest hangen in Gielinor.

Aan het einde van de Ghost Ahoy quest zullen speler hem weten om te praten om de geesten een kans te geven om over te gaan naar het hiernamaals. Echter hebben velen van hen besloten om te blijven.

Hoewel Necrovarus in feite gezien wordt als een crimineel, biedt zijn Ectofuntus wel degelijk bescherming tegen de Vampieren.

Weetjes Edit

  • Tijdens de Ghosts Ahoy quest, wanneer spelers de betoverde Ghost speak amulet gebruiken om te communiceren met Necrovarus zal hij een uitdrukking van een kip na doen en zeggen "Cluck cluck squuuaaaakkkk cluck cluck" en vervolgens "I think I've laid an egg...".
  • Ook kunnen spelers hem hier overtuigen om een mop te vertellen zonder het op te voeren van het amulet. De mop luidt als volgt: "Klop Klop, Wie is daar, Egbert, Egbert wie?, Egbert geen spek".

Zie ook Edit

Around Wikia's network

Random Wiki