Wikia

Mining Guild

4.181pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
Mining Guild upstairs.png

Ingang tot de Mining Guild vanaf Falador te vinden ten zuiden van de bank in het oosten

Mining Guild.png

De grot

Als je 60 Mining hebt gehaald dan heb je de mogelijkheid om naar de Mining guild te gaan. Zoals je waarschijnlijk al verwacht had, word de Mining Guild gerund door Dwergen. De Guild is toegankelijk voor members en non members. Je kunt de mining guild vinden in het zuiden van de oosterlijke bank in Falador. Ga de trap omlaag bij de dwergen en je zult in de guild komen. De mining guild is een complex in de Dwarven Mine De mining guild is dus een goede plek om snel coal te hakken, want er staat dichtbij een bank. Je hebt dus 60 Mining nodig om in de guild te komen, maar je mag boosts gebruiken. Bijvoorbeed, met 59 mining, een Dwarven Stout, die je voor 3 gp kan kopen in de pub in Falador.

Gesteentes (ores) Edit

Er zijn veel gesteentes te vinden in de mining guild. In totaal staan er 42 gesteentes die je kan hakken. Helaas zijn het er maar 2 verschillende; Mithril en Coal. Er zijn:

  • 37 Coal rocks
  • 5 Mithril rocks

Resource Dungeon Edit

1rightarrow.png Bekijk het hoofdartikel: Mining Guild resource dungeon
Mining Guild Resource Dungeon entrance.png

Sinds 19 juli 2010, vind je in de mining guild ook Resource dungeons. Je hebt hier echter ook level 45 Dungeoneering en level 60 mining voor nodig om dit te bezoeken. Wanneer je hier voor de eerste keer binnenkomt krijg je als bonus ook nog 4400 dungeoneering XP, wat tevens de meeste XP is dat je kunt ontvangen als gratis speler in de resource dungeons tot nu toe.

In deze dungeon vind je ook nog: 8 Mithril rocks, 4 adamantite rocks en 3 runite rocks.

Teleporteer Edit

Je kunt ook naar de Mining guild teleporteren. Dat kan door middel van een Skill necklace.

Lopen Edit

Je kunt er naartoe lopen via de mijn ernaast. (Dwarven Mines). De ingang van de mining guild ligt in Falador onder de Party Room. Je kan de locatie van bovenaf herkennen door de dwergen.

Around Wikia's network

Random Wiki