Wikia

Meubilair

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

1rightarrow.png Bekijk het hoofdartikelen: Flatpack en Construction

Meubilair verwijst naar een type items die members in hun huizen kunnen plaatsen. Het wordt op een hotspot in het huis geplaatst. Er zijn verschillende meubilair typen voor verschillende kamers. Sommigen kunnen alleen geplaatst worden in één bepaalde ruimte, bijvoorbeeld een bed kan alleen in een bedroom geplaatst worden.

Meubilair kan ook geflatpackt worden. Dit is het inpakken van meubilair zodat het een ruilbaar item wordt, zodat spelers meubilair kunnen kopen als ze nog niet het Construction level hebben om ze te bouwen en ze wel in hun huis willen zetten.

Bestand:Flatpack detail.png

Typische construction materialen zijn: Planken, gemaakt van of regular logs, oak logs, teak logs of mahogany logs, deze kunnen in planken gemaakt worden bij de Sawmill, gekocht worden, of gemaakt worden met de Plank Make spreuk.; spijkers, deze kunnen zelf gesmeden of gekocht worden; bolts of cloth die gekocht kan worden van de Sawmill; stenen materialen zoals marble blocks, gold leaves, magic stones en limestone bricks, die gekocht kunnen worden van de Stonemason in Keldagrim; Soft Clay, dat gemaakt kan worden of gekocht; metal bars (NL: metalen staven), vooral van steel, maar ook inclusief gold en iron, die zelf gemaakt of gekocht kunnen worden; en tuinplanten, die gekocht kunnen worden van de Garden Supplier in Falador.

Bestand:Teak-bed.png

Stub.png Dit artikel is een stub!

Around Wikia's network

Random Wiki