Wikia

Marker seeds
Marker seeds
Algemene informatie
Alleen voor members? Nee
Quest item? Nee
Ruilbaar? Onbekend bewerk
Draagbaar? Nee
Opstapelbaar? Nee
Destroy Drop
Examine Seeds for growing marker plants.
Gewicht 0 kg
Marktinformatie
High Alchemy 39 coins
Low Alchemy 26 coins
Winkelprijs 65 coins
Exchange prijs Onbekend bewerk
[bekijk][overleg]
Marker Seed2

Een speler die een zaad plant.

Marker seeds zijn zaden die worden gebruikt om Marker planten van te laten groeien. Deze zaden werken ongeveer gelijk als de Mithril seeds om bloemen te planten. Deze zaden kunnen worden gekocht bij Faruq's stal, die staat in Al-kharid, ten oosten van het paleis. De zaden zijn per stuk 65 Coins. De zak van marker zaden kunnen een oneindig aantal marker planten, maar de planten kunnen niet minder dan 10 tegels van elkaar worden geplant. De zaden kunnen simpel weg worden gezaaid op een plek waar je maar wilt, tenzij er een obstakel in de weg staat. Ook kun je kiezen of je de zaad naar het noorden, zuiden, oosten, westen, noord-west, noord-oost of naar het zuidoosten laat groeien. Het zal eerst om een richting vragen voordat je hem plant. Als de plant volledig gegroeid is, zal hij naar 5 minuten verdwijnen of wanneer je uit logt. De marker seeds kwamen uit met de Faruq's Tools for Games's Tools for Games update op 15 juli 2009.

Weetjes Edit

Multiple markers

Een speler bij de Grand Exchange die verschillende planten laat groeien op dezelfde plek.

  • Er is een glitch waardoor meerdere planten kunnen groeien bij hetzelfde gebied.

Je kunt ook een marker planten op Aubury in Varrock en mensen die botten blijven dan stil staan toto de maker plant weg is.