Wikia

Maple logs

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Maple logs
Maple logs.png
Algemene informatie
Alleen voor members? Nee
Quest item? Nee
Ruilbaar? Ja
Draagbaar? Nee
Opstapelbaar? Nee
Destroy Burn of drop
Examine Logs cut from a maple tree.
Gewicht 2 kg
Marktinformatie
High Alchemy 48 coins
Low Alchemy 32 coins
Winkelprijs Onbekend bewerk
Exchange prijs 25 coins (info)
[bekijk][overleg]

Maple logs zijn logs die je krijgt bij het kappen van Maple trees. Je krijgt 100 Woodcutting experience per log. Ze worden gebruikt voor Fletching en Firemaking.

Gebruik Edit

Maple logs worden gebruikt bij Fletching en Firemaking. Van de logs kan een Maple shortbow of longbow gemaakt worden. Dit geeft 50 Fletching experience per shortbow en 58 per longbow. Om een shortbow te maken is 50 Fletching nodig, voor een longbow 55.

Het is ook mogelijk om Maple logs te verbranden met behulp van een Tinderbox. Dit geeft 135 Firemaking experience per maple log. Hiervoor is 45 Firemaking nodig. Members kunnen ze ook op de barbaarse manier met een boog aansteken. Dit geeft dezelfde hoeveelheid experience, maar er is wel 65 Firemaking voor nodig.

Voordat de Grand Exchange bestond, waren maple logs 80-100 coins waard. Op de eerste dag van de Grand Exchange werden honderdduizenden maple logs, verkregen van Miscellania, tegelijkertijd verkocht. Dit had als gevolg dat de prijs scherp daalde, maple logs zijn nu 24 coins.

Omdat ze zo goedkoop zijn en redelijk veel Firemaking experience geven, worden maple logs het meest gebruikt om Firemaking te trainen. Hierdoor behoren ze ook tot de vijf meest gebruikte items van RuneScape.

Weetjes Edit

  • Vroeger konden alleen members maple tree omhakken en konden gratis spelers de logs burnen. Tegenwoordig kunnen ook gratis spelers maple tree 's omhakken.

Around Wikia's network

Random Wiki