Wikia

Lunar Magicks

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk5 Share

1rightarrow.png Bekijk het hoofdartikel: Magic
De oude King Black Dragon
Door een recente update in RuneScape, kan de informatie in dit artikel verouderd zijn. Je kan dit artikel verbeteren door de informatie toe te voegen
Monster Examine.gif

Een speler die een Monster bekijkt met de spreuk Monsterexamine

De Lunar spreuken of Lunar magic, is het spreukenboek dat je krijgt na het voltooien van de Quest Lunar Diplomacy. Het boek bevat in totaal 33 spreuken. Na het voltooien van de Quest Dream Mentor hebben spelers de mogelijkheid over nog 7 andere spreuken, wat spelers in totaal tot 40 spreuken beschikt.

Lunar magic is vooral bedoeld om andere spelers te helpen. Je kan bijvoorbeeld iemand genezen van vergiftiging of iemand extra levens geven of meerdere mensen tegelijk teleporteren. Ook kun je bijvoorbeeld taarten bakken en veel meer.

Om de spreuken te activeren, moet je dat doen op Lunar Isle. Je kan het activeren door naar het Astral altar te gaan en het daar te veranderen door op pray te klikken.

De Lunar spreukenEdit

SpreukMagic LevelBenodigde runesXPOverig
Home Teleport icon.pngHome Teleport65GeenGeenEen teleport die je zo vaak kan gebruiken als je wilt. Het duurt vrij lang voordat je geteleporteerd bent, dus is het niet handig om deze teleport als ontsnap middel te gebruiken.
Bake PieBake Pie651Astral5Fire4Water 60Hiermee kun je ongebakken taart bakken.
Cure Plant icon.pngCure Plant661Astral8Earth 60Geneest Farmingpatches.
Monster Examine icon.pngMonster examine661Cosmic1Astral1Mind 61Hiermee kan je de monster stats bekijken. Onder stats wordt verstaan: combat level, hitpoints, maximale hit en of het monster wel of niet een kan worden opgedragen als een Slayer monster.
NPC Contact icon.pngNPC Contact671Cosmic1Astral2Air 63Hiermee kan je de NPC's van een afstand bereiken zonder er heen te lopen. Je kan de volgende NPC's bereiken: Honest Jimmy, Bert the Sandman, Advisor Ghrim, Turael, Lanthus, Mazchna, Duradel, Vannaka, Murphy, Chaeldar, Sumona, Cyrisus en Larry.
Cure Other icon.pngCure Other681Law1Astral10Earth 65Hiermee kan je een ander genezen van een vergiftiging.
Humidify icon.pngHumidify681Astral1Fire3Water 65Vult alle lege vials in een inventory.
Moonclan teleport.pngMoonclan Teleport691Law2Astral2Earth 66Teleporteert je naar Lunar Isle.
Tele Group Moonclan icon.pngTele Group Moonclan701Law2Astral4Earth 67Teleporteert een hele groep naar Lunar Isle.
Cure Me icon.pngCure Me711Law2Cosmic2Astral 69Geneest jezelf van vergiftigingen.
Ourania Teleport icon.pngOurania Teleport711Law2Astral6Earth 69Teleporteert je naar het Ourania altar.
Hunter Kit icon.pngHunter kit712Astral2Earth 70Geeft spelers een noose wand, een butterfly net, een bird snare, een rabbit snare, een teasing stick, een unlit torch, en een box trap.
Waterbirth Teleport icon.pngWaterbirth Teleport721Law2Astral1Water 71Teleporteert spelers naar Waterbirth Island.
Tele Group Waterbirth icon.pngTele Group Waterbirth731Law2Astral5Water 72Teleporteert een hele groep naar Waterbirth Island
Cure Group icon.pngCure Group742Law2Cosmic2Astral 74Geneest een hele groep van vergiftigingen.
Barbarian Teleport icon.pngBarbarian Teleport752Law2Astral3Fire 76Teleporteert jezelf naar Barbarian Outpost.
Stat Spy icon.pngStat Spy752Cosmic2Astral5Body 76Hiermee kun je de skill levels, hitpoints en de hoeveelheid Prayer punten zien. Stat Spy kan ook worden uitgesproken over spelers die Accept Aid hebben uitstaan.
Tele Group Barbarian icon.pngTele Group Barbarian762Law2Astral6Fire 77Teleporteert een hele groep naar Barbarian Outpost.
Superglass Make icon.pngSuperglass Make772Astral6Fire10Air 78Veranderd al het sand en soda ash of seaweed of swamp weed in Molten glass.
Khazard Teleport icon.pngKhazard Teleport782Law2Astral4Water 80Teleporteert je naar Port Khazard.
Tele Group Khazard icon.pngTele Group Khazard792Law2Astral8Water 81Teleporteert een hele groep naar Port Khazard
Dream icon.pngDream791Cosmic2Astral5Body 82Laat spelers slapen waardoor ze per 20 seconde 1 Hitpoints erbij krijgen.
String Jewellery icon.pngString Jewellery802Astral10Earth5Water 83Maakt bij elke umstrung amulet in een spelers invertory, een amulet met een touwtje eraan.
Stat Restore Pot Share icon.pngStat Restore Pot Share812Astral10Earth10Water 84Geeft aan hele groep stats.
Magic Imbue icon.pngMagic Imbue822Astral7Fire7Water 86Maak gecombineerde runes zonder talismannen.
Fertile Soil icon.pngFertile Soil832Nature3Astral15Earth 87Zal een Farming patch bedekken met super compost.
Boost Potion Share icon.pngBoost Potion Share843Astral12Earth10Water 88Geeft een boost aan een groep.
Fishing Guild Teleport icon.pngFishing Guild Teleport853Law3Astral10Water 89Teleporteert je naar de Fishing guild
Tele Group Fishing Guild icon.pngTele Group Fishing Guild863Law3Astral14Water 90Teleporteert een hele groep naar de Fishing guild.
Plank Make icon.pngPlank make861Nature2Astral15Earth 90Maakt van een log een plank.
Catherby Teleport icon.pngCatherby Teleport873Law3Astral10Water 92Teleporteert een speler naar Catherby.
Tele Group Catherby icon.pngTele Group Catherby883Law3Astral15Water 93Teleporteert een hele groep naar Catherby.
Ice Plateau Teleport icon.pngIce Plateau Teleport893Law3Astral8Water 96Teleporteert een speler naar het Ice plateau in level 53 van de Wildernis.
Tele Group Ice Plateau icon.pngTele Group Ice Plateau903Law3Astral16Water 99Teleporteert een hele groep naar het Ice plateau in level 53 van de Wildernis.
Energy Transfer icon.pngEnergy transfer912Law1Nature3Astral 100
Heal Other icon.pngHeal Other921Blood3Law3Astral 101Geeft 75% van jouw Hitpoints naar een andere speler.
Vengeance Other icon.pngVengeance Other932Death3Astral10Earth 108Geeft aan een andere speler de mogelijkheid op Vengeance.
Vengeance icon.pngVengeance942Death4Astral10Earth 112Een terugkeer aanval op de tegenstander.
Heal Group icon.pngHeal Group953Blood6Law4Astral 124Geef 75% van jouw Hitpoints aan een hele groep.
Spellbook Swap icon.pngSpellbook swap961Law2Cosmic3Astral 130Geeft spelers de mogelijkheid om een spreuk uit een ander spreuken boek uit te kunnen spreken.

Around Wikia's network

Random Wiki