Wikia

Limestone

4.178pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Stub.png Dit artikel is een stub!

Limestone
Algemene informatie
Alleen voor members? Ja
Quest item? Ja
Ruilbaar? Ja
Draagbaar? Nee
Opstapelbaar? Nee
Destroy Drop
Examine Some limestone
Gewicht 2.5 kg
Marktinformatie
High Alchemy 6 coins
Low Alchemy 4 coins
Winkelprijs 4 coins
Exchange prijs 178 coins
[bekijk][overleg]

De Nederlandse vertaling voor limestone is 'kalksteen'. in dit artikel wordt de term limestone gebruikt.

Limestone is een steen die gebruikt wordt bij verschillende skills zoals Mining, Crafting en Construction als ook bij verschillende quests.

Mining Edit

Om limestone te hakken heb je 10 Mining nodig. Per steen krijg je 26.5 experience.

Er zijn maar twee plaatsen waar je ze kunt mijnen:

Als je de limestone probeert te smelten in een furnace, zal je de tekst "I see no reason to do this." (Ik zie geen reden om dit te doen) verschijnen.

Limestone mijnen bij de Paterdomus is één van de gemakkelijke taken in de Achievement Diary van Varrock.

Crafting Edit

Je kan limestone bewerken met een chisel tot limestone brick als je 12 Crafting hebt. Soms kan dat mislukken en het zal dan een nutteloze steen worden.

Tijdens Shades of Mort'ton(minigame) kreeg je 5 Craftingexperience per limestone dat je in de tempel plaatst.

Construction Edit

Ook bij Construction kan je limestone gebruiken.

Je hebt het nodig om limestone haarden te plaatsen in de parlour, aanvalsstenen in de games room en trappen in de Quest Hall en Skill Hall.

Je kan ze kopen in de building shop in Mort'ton voor 10 coins.

Quests Edit

Je heb limestone ook nodig in een quest, met name Regicide, om quicklime te maken voor een barrel bomb.

Around Wikia's network

Random Wiki